Atrivius Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Som mange andre har sagt i denne tråden, så synes jeg Family Guy har tapt seg i de siste sesongene. Synes selv personlig at sesong 1-5 var utrolig morsomme, og originale. Skal prøve meg på siste sesongen som har kommet nå snart Håper at de får frem den samme originale humoren Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Seriøst, du kommer til å dø av Brians new bag. Roadhouse... Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) * Endret 9. november 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Som mange andre har sagt i denne tråden, så synes jeg Family Guy har tapt seg i de siste sesongene. Synes selv personlig at sesong 1-5 var utrolig morsomme, og originale. Skal prøve meg på siste sesongen som har kommet nå snart Håper at de får frem den samme originale humoren Uenig, abababa Bird, bird, bird, bird is the word Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Synes ikke de to siste episodene var like bra som de andre fra sesong 8 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Enig i at Family Guy har tapt seg noe i de senere sesongene, men likevel syntes jeg flere av de beste episodene i serien har kommet i nyere tid. Dessverre har humoren generellt blitt noget plattere og "rundere" med åra, men heldigvis kommer det fortsatt enkelte godbiter enda. The Man with Two Brians er for øvrig min favorittepisode. Endret 10. november 2009 av Plagueis Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Rupert just stood there, and he took it! xD forresten, jeg elsker denne scenen her: http://www.youtube.com/watch?v=4K7wXWXFINE og nå se den på spansk, lol http://www.youtube.com/watch?v=YP_KNoKGpx0 Endret 13. november 2009 av amir90 Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Hahaha Men har sett mye på både Cleveland show og FG, i starten av Cleveland Show tenkte jeg at det kansje kunne bli like bra som FG, men de siste Celeveland show er helt forfærdlige. dårlig historie og mener jeg.. FG derimot er mye bedre, selv om de to siste episodene ikke var så kjempe bra. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 i starten av Cleveland Show tenkte jeg at det kansje kunne bli like bra som FG, men de siste Celeveland show er helt forfærdlige. Hellt motsatt for min del, selv om eg langt fra tror cleveland show kommer til å nå FG opp til anklene. Det er dårlig, i begynnelsen var det katastrofalt dårlig. Eller, nedtur er vel kanskje vel så beskrivende... Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Rupert just stood there, and he took it! xD forresten, jeg elsker denne scenen her: http://www.youtube.com/watch?v=4K7wXWXFINE og nå se den på spansk, lol http://www.youtube.com/watch?v=YP_KNoKGpx0 Latterlig på spansk! haha! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 opps,var visst på italiensk, er ikke språk pro Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Den siste var jo bare helt fantastisk. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 mhm, kunne ha gjort litt mer ut av det med babyen da, husker jo selv den episoden hvor quagmire skal hente peter fra skolen, og der møter han 3st som er visst han sine barn Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Syns den siste der var FG's svakeste episode ;o Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Syns den siste der var FG's svakeste episode ;o "Oh, look it's Cleveland! Oh, it was just a lamp" Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Are we being robbed? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Når Jerome gjorde Heimlich metoden på Lois, haha xD Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Bra når loade-markøren kom opp. Bra stikk til alle oss som ser episodene på laptop. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Eller mac-brukere generelt Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Ja, hahaha elsket den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå