michael691 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Humoren i FG er mye bedre syns jeg. Simpsons er litt ''barnslig'' syns jeg. Ny episode den 17. september! Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Personlig synes jeg at Family Guy er noe drit i forhold til Simpsons. Hele tiden kommer det dumme ting som ikke har noe med historien i episoden å gjøre... Du er bare for ung til å skjønne hvor kjedelig Simpsons er. Eller du har bare dårlig sans for humor. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Likefør jeg ikke holdte på kveles her om dagen da han i rullestol begynte å grine så voldsomt fordi han ikke fikk tak i en tyv. En eller anna episode i ses. 3 Sjeldent jeg ler så hardt av tv-serier men dette.. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hahaha, hva heter den episoden hvor peter er flau over at Chriss har større penis enn han, så han går rundt med stewie gjemt i buksa og når han åpner buske sitter stewie nede i boksa hans og leser bok? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Likefør jeg ikke holdte på kveles her om dagen da han i rullestol begynte å grine så voldsomt fordi han ikke fikk tak i en tyv. En eller anna episode i ses. 3 Sjeldent jeg ler så hardt av tv-serier men dette.. Enig. Humoren er jo helt genial. Den nye episoden som vises den 17. handler om Stewie og Brian ^^ Elsker de episodene. ''Road to..'' Denne gangen er det Road to Universe. edit: And the Wiener is... heter episoden e05s03 Endret 3. september 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 YES YES YES YES YES!!! Elsker Stewie og Brian episodene ! Ååå nå gleder jeg meg sykt Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Tenker du den i sesong 2? Haha, elsker både Brian og Stewie så det passer jo fint Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 helt ok serie, litt lei av konstant utdraging av vitser slik som i bullfrogscena though. Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 er jo det som eer artig da. og at usa synes dette er en drit bra serie er lit artig også, siden jeg synes at hele serien er en parodi på usa. (ganske likt som simpsons) Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Da har jeg sett "Road to the multiverse". Spennende episode egentlig. Handler jo for øvrig mest om Stewie og Brian, selv om resten av familien er med en god del også Gleder meg til å se hvordan neste blir. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Da har jeg sett "Road to the multiverse". Spennende episode egentlig. Handler jo for øvrig mest om Stewie og Brian, selv om resten av familien er med en god del også Gleder meg til å se hvordan neste blir. Sett den jeg og, helt grei Ikke noe særlig krampelatter, men lo litt nå og da Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Skal se den etterpå. Gleder meg! Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Har helt glemt å se den episoden, jeg.. Må vell få sett den i dag Lenke til kommentar
Choekaas Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg har ergret meg hele tiden over hvor lang tid det tar for dem å få ut "Somethin, something, something dark side", parodien på Empire Strikes Back. Etter som Family Guy har mistet litt av sjarmen føler jeg. Den skulle komme nå i sommer, så ble den pushet som sesongpremiere i høst og nå har den enda en gang blitt pushet og skal komme nå i mai. Tar jo søren meg like lang tid for dem å parodiere Empire Strikes Back som det tok å lage Empire Strikes Back. Og med så mange forventninger er fallkurven stor. Nå kommer det en episode som egentlig, har veldig lite til plot. Men må si, jeg lo meg i hjel noen ganger. "Road to Multiverse" er en gæren og sprø episode. Det er jo bare Stewie og Brian som reiser gjennom forskjellige univers. Favorittøyeblikker er når de er i Disney-verden, Robot Chicken-verden, men noe av det beste er "en verden der det kun eksisterer en mann og han er langt borte og gir komplimenter". Hahaha. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Og "falske posters" verden. Der han mannen er også. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Det gjør det da unektelig mer spennende og interessant? Står vel ingen plass her at tråden handler om usa sine sendinger. Da må det opp først siden det diskuteres den aller nyeste episoden som er blodfersk Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Haha, utrolig bra episode! Nesten like morsom som som "surfin bird" episoden Lenke til kommentar
tobn Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Fantastisk episode. Lo godt når de reiste gjennom de forskjellige universene. Jeg har ergret meg hele tiden over hvor lang tid det tar for dem å få ut "Somethin, something, something dark side", parodien på Empire Strikes Back. Etter som Family Guy har mistet litt av sjarmen føler jeg. Den skulle komme nå i sommer, så ble den pushet som sesongpremiere i høst og nå har den enda en gang blitt pushet og skal komme nå i mai. Tar jo søren meg like lang tid for dem å parodiere Empire Strikes Back som det tok å lage Empire Strikes Back. Og med så mange forventninger er fallkurven stor. Har helt glemt denne parodien. Så nå er det bare å glede seg igjen. "Blue Harvest" var noe av det morsomte jeg har sett. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Haha, pick up my poop! Kjempe bra episode Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Gler meg til "Something Something Dark Side" jeg også, blir freakin' sweet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå