Gå til innhold

Family Guy - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Likefør jeg ikke holdte på kveles her om dagen da han i rullestol begynte å grine så voldsomt fordi han ikke fikk tak i en tyv. En eller anna episode i ses. 3 :p Sjeldent jeg ler så hardt av tv-serier men dette..

 

Enig. Humoren er jo helt genial. Den nye episoden som vises den 17. handler om Stewie og Brian ^^ Elsker de episodene. ''Road to..'' Denne gangen er det Road to Universe.

 

 

edit: And the Wiener is... heter episoden :p e05s03

Endret av Prometherion
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg har ergret meg hele tiden over hvor lang tid det tar for dem å få ut "Somethin, something, something dark side", parodien på Empire Strikes Back. Etter som Family Guy har mistet litt av sjarmen føler jeg. Den skulle komme nå i sommer, så ble den pushet som sesongpremiere i høst og nå har den enda en gang blitt pushet og skal komme nå i mai. Tar jo søren meg like lang tid for dem å parodiere Empire Strikes Back som det tok å lage Empire Strikes Back. Og med så mange forventninger er fallkurven stor.

 

Nå kommer det en episode som egentlig, har veldig lite til plot. Men må si, jeg lo meg i hjel noen ganger. "Road to Multiverse" er en gæren og sprø episode.

 

 

Det er jo bare Stewie og Brian som reiser gjennom forskjellige univers. Favorittøyeblikker er når de er i Disney-verden, Robot Chicken-verden, men noe av det beste er "en verden der det kun eksisterer en mann og han er langt borte og gir komplimenter". Hahaha.

 

Lenke til kommentar

Fantastisk episode. Lo godt når de reiste gjennom de forskjellige universene.

 

Jeg har ergret meg hele tiden over hvor lang tid det tar for dem å få ut "Somethin, something, something dark side", parodien på Empire Strikes Back. Etter som Family Guy har mistet litt av sjarmen føler jeg. Den skulle komme nå i sommer, så ble den pushet som sesongpremiere i høst og nå har den enda en gang blitt pushet og skal komme nå i mai. Tar jo søren meg like lang tid for dem å parodiere Empire Strikes Back som det tok å lage Empire Strikes Back. Og med så mange forventninger er fallkurven stor.

 

Har helt glemt denne parodien. Så nå er det bare å glede seg igjen. "Blue Harvest" var noe av det morsomte jeg har sett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...