Gå til innhold

Family Guy - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har aldri skjønt hvorfor familie guy er så popluært. Er det bare jeg som syns at family guy er en fattig etterligning av simpsons? :p

 

Den eneste gangen jeg har ledd av den serien var da jeg så den testikkel-haka til peter for første gang. Hva annet enn det er egentlig fascinerende? :dontgetit:

 

Simpsons er rett og slett ræv i forhold synes nå jeg. De har helt klart sine øyeblikk der også, men de siste 50 sesongene er utvannet og kjedelige, og det er leenge mellom godbitene. Family guy derimot er det hysteriske momenter i samtlige av episodene. Enten så skjønner du humoren og ler deg skakk, eller så sitter du å ser dumt på skjermen og tenker wtf? Du må gjerne se noen episoder slik at du blir kjent med humoren og karakterene før det blir virkelig morsomt.

 

Jeg har iallfall den humoren at jeg lo meg i hjel den gangen peter skulle kaste den døde frosken ut av vinduet, måtte stoppe og le fra meg, fikk ikke puste. Dette er noe jeg aldri gjør når jeg ser simpsons for eksempel, det er småvittig og jeg humrer litt for meg selv innimellom, men det er ikke i nærheten av latterkrampene jeg får av family guy. Dette er bare for å nevne noe, se flere episoder og se hva du synes da.

Lenke til kommentar
Jeg har aldri skjønt hvorfor familie guy er så popluært. Er det bare jeg som syns at family guy er en fattig etterligning av simpsons? :p

 

Den eneste gangen jeg har ledd av den serien var da jeg så den testikkel-haka til peter for første gang. Hva annet enn det er egentlig fascinerende? :dontgetit:

 

Det er vel å ta litt hardt i?

 

Family Guy og Simpsons har helt forskjellig humor.

Endret av Prometherion
Lenke til kommentar
Jeg har aldri skjønt hvorfor familie guy er så popluært. Er det bare jeg som syns at family guy er en fattig etterligning av simpsons? :p

 

Bah, jeg hater at folk sammenligner de to. Jeg vil tro det er pga at begge er animert, for det må være en grunn til at jeg kun ler av den "fattige etterligningen".

Lenke til kommentar

Simpsons og Family guy er radikalt forskjellige serier hvis du ser bort fra at begge er animerte og begge handler om en familie i forstadsamerika.

 

Liker godt begge seriene, men family guy er nok noen hakk bedre. Kanskje fordi jeg liker upassende humor veldig godt, noe det er flust av i FG :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...