Gå til innhold

Family Guy - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Ljå:

Hva er din definisjon av en nerd?

5411126[/snapback]

En tulling med store briller og svart hår (ikke novendigvis) og får 6 på matte-tentarmen, kan abselutt alt om data og er et skolegeni!

5412356[/snapback]

Da mangler jeg bare brillene jo! :p

edit: jaja.. sitter ved siden av "kamerater" her, så måtte redigere bort litt.

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er altså to episoder igjen av sesong 4, noen som vet om det er planlagt en sesong 5?

5419824[/snapback]

mange eps av sesong 5 er da ute? eller er jeg på villspor her?

5419860[/snapback]

Som LarsP sier, så er det mange torrentsider som kaller episoder fra sesong 4 for sesong 5. Skjønner ikke helt hvor de får det fra, Planet-Familyguy, TV.com, familyguy.com og div. andre sider skriver at vi er på sesong 4. :roll:

Lenke til kommentar

Det er altså to episoder igjen av sesong 4, noen som vet om det er planlagt en sesong 5?

5419824[/snapback]

mange eps av sesong 5 er da ute? eller er jeg på villspor her?

5419860[/snapback]

Som LarsP sier, så er det mange torrentsider som kaller episoder fra sesong 4 for sesong 5. Skjønner ikke helt hvor de får det fra, Planet-Familyguy, TV.com, familyguy.com og div. andre sider skriver at vi er på sesong 4. :roll:

5419964[/snapback]

Det kan være fordi at midt ute i sesong 4 så tok de en lang pause, da kan de jo tro at de har startet på nytt..

Lenke til kommentar

"Det kan være fordi at midt ute i sesong 4 så tok de en lang pause, da kan de jo tro at de har startet på nytt.."

Yes, det er der alle misforstår, family guy ble tatt vekk midt i s4 pga av at den var for anti-amerika, og når den kom tilbake trodde folk det var s5.

Stoler mest på familyguy.com tbh.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
Når kommer episode 513? 512 var genial.

5811847[/snapback]

413 er det vel, står First aired: 3/26/2006 på tv.com

http://www.tv.com/family-guy/show/348/epis...e.html&season=4

5813603[/snapback]

Det er vel heller ikke 413, siden sesong 4 hadde allerede noen episoder før pausen.

Jeg har episodene inndelt inni 5 sesonger, mest fordi jeg ikke gidder å døpe dem om. :p

Btw, siste episode var herlig. "Hey Quagmire, is that a banana in your pocket, or a *beeeeeeep* in your pocket?" :D Cleveland var så obvious i den episoden, av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar
Synes ikke The Simpsons er særskilt morsomt jeg. I løpet av en episode ler jeg kanskje 2-3 ganger uten å ta ordentlig av.

I en Family Guy-episode ler jeg kanskje 70-80 ganger og pådrar meg ett eller flere hjerteattack.

De kjente humorseriene:

Family Guy > American Dad > King of the Hill > South Park > Futurama > The Simpsons

5119403[/snapback]

Helt enig. Bare helt enig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...