Andeby Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Kan si meg enig i at Cleveland Show var langt ifra på niva med Family Guy. Grunnen til at de lagde det tror jeg hadde noe med han som tar opp stemmen å gjøre, mener å ha hørt det en plass. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Ja, tror at Mike Henry ville ha mere å gjøre. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) nvm Endret 15. august 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Sett første episoden av The Cleveland Show nå. Mangler galskapen som er i Family Guy (den er der i starten, men da står jo Peter der med en rakett på ryggen og skal fange Bippe Stankelbein ), men ser nok et par episoder til... OMG OMG det må jeg få med meg Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hvilken episode er Peter og Lois høye? Googlet det og fikk, "deep throats"...season 4, episode 23... Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 family guy er verdens mest random program! Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Family guy er sjukt morro har kommet snart til midten i sesong 3, og jeg er imponert over at ingen episoder er svake, noen er bedre enn andre så klart. Men alle serier har jo en og annen svak episode men ikke Family Guy (så langt jeg har kommet). Håper seirien ikke taper seg slik som South Park gjorde. haha, hunden er diggest Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Jeg kan si at jeg er helt lik Brian. På de fleste måter jeg har sett han på. Det er rart..! Family Guy taper ikke, som SP gjorde. Family Guy er alltid genial. Quagmire er best! Giggity giggety goo! Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Family Guy taper ikke, som SP gjorde. Godt å høre! Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Har de sagt noe om flere spinn-offs? Og hvorfor de lagde en spin-off til Cleveleand som i mine øyne er en av skjedeligste figurene? Jeg så en video om dette på youtube. Fox var klare for en spin-off og Cleveland var den eneste karakteren som kunne bære et nytt konsept. Mente Seth. Angående karakteren Cleveland er jeg også enig i at han er en litt kjedelig karakter, men det hender mye morsomt med han involvert. Derfor var den første delen av "pilot" episoden den morsomste siden de andre karakterene fra FG var med. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Men hater den treige stemmen hans Har han fortsatt den i den nye serien gidder jeg ikke se på det Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Synes Family Guy er genialt, og liker det vledig godt. Noen episoder er vel bedre enn andre, men kan aldri husket det har vært en episode der jeg ikke har ledd. Liker vel alle karakterene i Family Guy godt. Men Quagmire spesiellt er en av de beste. "Giggity giggety, let's have sex!" Endret 16. august 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Brian Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Men hater den treige stemmen hans Har han fortsatt den i den nye serien gidder jeg ikke se på det Så enig, faen så det plager meg av og til, føles som en evighet når han åpner kjeften av og til. Likte stemmen mye bedre før den ble treig, da var det noe helt annet. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Men hater den treige stemmen hans Har han fortsatt den i den nye serien gidder jeg ikke se på det Så enig, faen så det plager meg av og til, føles som en evighet når han åpner kjeften av og til. Likte stemmen mye bedre før den ble treig, da var det noe helt annet. Ja, de to setningene han sier i den episoden der Stewie drar til fremtiden med en voksen versjon av seg selv og besøker Peter og de på gamlehjem holdte på og drepe meg Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Oh thats nasty... Jeg syns han snakker litt fortere i de nyeste episodene i forhold til de gamle. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Men hater den treige stemmen hans Har han fortsatt den i den nye serien gidder jeg ikke se på det Så enig, faen så det plager meg av og til, føles som en evighet når han åpner kjeften av og til. Likte stemmen mye bedre før den ble treig, da var det noe helt annet. Ja, de to setningene han sier i den episoden der Stewie drar til fremtiden med en voksen versjon av seg selv og besøker Peter og de på gamlehjem holdte på og drepe meg Hvilke episoder var det egentlig?? Husker eg såg en liten del av en episode der han er på jakt etter en som er dønn lik seg selv og tror han er faren sin. Bla. en genial scene der stewie blir erstattet av en stuntmann når han kaster seg ut et vindu. Fantastisk. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Stewie Griffin: The Untold Story Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jeg var lovlig sein med Family guy, fikk først opp øynene for denne serien i sommer, men fy dæven så genialt. Troner for meg øverst på listen over animasjonsserier for øyeblikket. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Ja, jeg liker det mye bedre enn South Park og Simpsons Det er så rart liksom, rare ting skjer hele tiden og han Peter er bare så rar Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Futurama kommer i nærheten, men ikke helt opp. Det jeg liker best med Family Guy er dog hvor langt over sosialt aksepterte normer den går. Den er på sitt verste ekstremt drøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå