Gå til innhold

Family Guy - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Family guy er sjukt morro :)

har kommet snart til midten i sesong 3, og jeg er imponert over at ingen episoder er svake, noen er bedre enn andre så klart. Men alle serier har jo en og annen svak episode men ikke Family Guy (så langt jeg har kommet). Håper seirien ikke taper seg slik som South Park gjorde.

 

haha, hunden er diggest :D

Lenke til kommentar
Har de sagt noe om flere spinn-offs? Og hvorfor de lagde en spin-off til Cleveleand som i mine øyne er en av skjedeligste figurene?

Jeg så en video om dette på youtube. Fox var klare for en spin-off og Cleveland var den eneste karakteren som kunne bære et nytt konsept. Mente Seth.

Angående karakteren Cleveland er jeg også enig i at han er en litt kjedelig karakter, men det hender mye morsomt med han involvert. Derfor var den første delen av "pilot" episoden den morsomste siden de andre karakterene fra FG var med.

Lenke til kommentar

Synes Family Guy er genialt, og liker det vledig godt. Noen episoder er vel bedre enn andre, men kan aldri husket det har vært en episode der jeg ikke har ledd.

 

Liker vel alle karakterene i Family Guy godt. Men Quagmire spesiellt er en av de beste.

 

"Giggity giggety, let's have sex!"

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar
Men hater den treige stemmen hans :p

Har han fortsatt den i den nye serien gidder jeg ikke se på det :p

 

Så enig, faen så det plager meg av og til, føles som en evighet når han åpner kjeften av og til. Likte stemmen mye bedre før den ble treig, da var det noe helt annet. :p

 

Ja, de to setningene han sier i den episoden der Stewie drar til fremtiden med en voksen versjon av seg selv og besøker Peter og de på gamlehjem holdte på og drepe meg :p

Lenke til kommentar
Men hater den treige stemmen hans :p

Har han fortsatt den i den nye serien gidder jeg ikke se på det :p

 

Så enig, faen så det plager meg av og til, føles som en evighet når han åpner kjeften av og til. Likte stemmen mye bedre før den ble treig, da var det noe helt annet. :p

 

Ja, de to setningene han sier i den episoden der Stewie drar til fremtiden med en voksen versjon av seg selv og besøker Peter og de på gamlehjem holdte på og drepe meg :p

 

Hvilke episoder var det egentlig??

 

Husker eg såg en liten del av en episode der han er på jakt etter en som er dønn lik seg selv og tror han er faren sin.

 

Bla. en genial scene der stewie blir erstattet av en stuntmann når han kaster seg ut et vindu. Fantastisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...