Andeby Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Neste episode er sesongslutt ja, men vet ikke når den neste kommer. Tipper august/september. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Likte den nye episoden ganske godt. Spesielt når Stewie er den onde fyren og når Hollaback spilles i Shawshank. Hvilken sesong og episode nummer er "Three Kings" ? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Likte den nye episoden ganske godt.Spesielt når Stewie er den onde fyren og når Hollaback spilles i Shawshank. Hvilken sesong og episode nummer er "Three Kings" ? 7 - 15 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Likte den nye episoden ganske godt.Spesielt når Stewie er den onde fyren og når Hollaback spilles i Shawshank. Hvilken sesong og episode nummer er "Three Kings" ? 7 - 15 Haha, my bad tenkte på noe helt annet her. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Så Stephen King-episoden nå. Awwwh my legs Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Så Stephen King-episoden nå. Awwwh my legs Ah! I am gonna live the rest of my life in a wheel chair.... No you are not *haglepang* Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Ser ut som at neste episode (sesongfinalen) også blir en slik "fantasi" episode, what gives? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hver episode har jo tendens til å gå utenfor det fornuftige. Da er det like greit at de tar'n helt ut. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Noen som vet hvordan dette kan ha seg?: http://www.youtube.com/watch?v=mPahS06kOlU...feature=related Er jo dette klippet som vises alle gangene jeg har sett episoden (S05E11 - The Tan Aquatic with Steve Zissou): .EDIT: er visst en deleted scene, er det på dvdene disse publiseres? Endret 24. mai 2009 av Kaggen Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) De klippene blir tatt bort i versonen som vise i USA (de du sannsynligvis har sett), men når episoden blir vist i norge (viasat4), er de der igjen. De tåler jo ingen ting der borte.. f.eks Det klippet der Brian viser Stewie 2girls1cup filmen var ikke på episoden jeg "ekstrakterte fra internettet", men den var på der på Viasat4. Endret 24. mai 2009 av chairgame Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Hei. Ville bare dele at The Cleveland Show er ute Jævlig gøy. Poster det her, siden det er masse Family Guy med i den første episoden. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Stemmer det, det hadde jeg glemt helt av, takk for påminnelsen. Da har jeg litt underholdning frem til neste sesong av family guy, om det kommer noen? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg tror The Cleveland show bare har 2 sesonger, og etter den siste sesongen flytter han nok tilbake til Quahog. Det er bare rent gjetting Tror det skal komme mer sesonger av FG også, mener jeg har lest et sted. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Håper iallefall inderlig at det kommer mer FG, blir noe som mangler på mandagene nå som det er sesongpause. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Kommer ny sesong ja, med blant annet den neste Star Wars parodien Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Ganske genialt Men ganske lei etter og ha sett alle sesongene 2 ganger Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Sett første episoden av The Cleveland Show nå. Mangler galskapen som er i Family Guy (den er der i starten, men da står jo Peter der med en rakett på ryggen og skal fange Bippe Stankelbein ), men ser nok et par episoder til... Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg tror The Cleveland show bare har 2 sesonger, og etter den siste sesongen flytter han nok tilbake til Quahog. Det er bare rent gjetting Tror det skal komme mer sesonger av FG også, mener jeg har lest et sted. OMGWTFBBQ hvorfor har ikke noen fortalt meg om The Cleveland show?! Har det kommet enda? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 virker som piloten er lekket, finner den på weben. Det er ikke på nivå med FG ennå, håper det forbedrer seg. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Har de sagt noe om flere spinn-offs? Og hvorfor de lagde en spin-off til Cleveleand som i mine øyne er en av skjedeligste figurene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå