HulkHaugen Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Syntes også at de bør få tilbake onde Stewie, et ondt homofilt barne-geni er jo helt genialt. Likte den siste episoden veldig godt. Forrige Stew-roids, brukte de stewie alt for lite, og det med chris og connie var kjipt... Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Syntes også at de bør få tilbake onde Stewie, et ondt homofilt barne-geni er jo helt genialt. Likte den siste episoden veldig godt. Forrige Stew-roids, brukte de stewie alt for lite, og det med chris og connie var kjipt... Stewie er er karakter som de kan gjøre utrolig mye med, og fortsatt få alt det han gjør til å bli morsomt. Stewie og Peter er helt klart mine favoritter i serien! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Episoden var grei. Den var ikke så veldig morsom men jeg syns den var ganske koselig 7/10 Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Dagens episode: I og med at jeg ikke har lest noen Stephen King bøker, så fikk ikke jeg så alt for mye ut av episoden. Men, jeg har sett Shawshank Redemtion og den parodien likte jeg svært godt. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Vet heller ikke hva jeg skal si, var liksom 3 historier uten skikkelige konklusjoner. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hvor så dere den? Eller er det fy å prate om? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Så disse episodene igår: Stewie Kills Lois Lois Kills Stewie Utorlig bra :!: Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Episoden var grei. Den var ikke så veldig morsom men jeg syns den var ganske koselig 7/10 Enig i det. Fikk lyst å se The Shawshank Redemption igjen. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Fikk lyst til å lese/se bøkene/filmene nå. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Digget Stewie som insane "grannie" ?!! "No you wont" Noe av det beste var kanskje friends låta og Peter i epilogen til Shawshank ^^ Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hehe hollaback girl i Shawshank :!: Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Og Joe blir alltid crippled ^^! Epic når Stewie har rollen som en jente ;D Haha! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Den desidert beste scenen i episoden "Three Kings", var når Peter skulle slå hull i avføring-røret og gjorde dette i tak med trommene til Friends theme-sangen, som nevnt over. Holdt på å dø av latter! Endret 12. mai 2009 av Slettet+alsdf Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Den desidert beste scenen i episoden "Three Kings", var når Peter skulle slå hull i avføring-røret og gjorde dette i tak med trommene til Friends theme-sangen, som nevnt over. Holdt på å dø av latter! Ja fy faen det var jævlig genialt Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Synes Robot Chicken sin parodi på Shawshank er hakket bedre. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Den desidert beste scenen i episoden "Three Kings", var når Peter skulle slå hull i avføring-røret og gjorde dette i tak med trommene til Friends theme-sangen, som nevnt over. Holdt på å dø av latter! Ja fy faen det var jævlig genialt Indeed, det tok av Genial episode spør du meg, elske når Brian oppfører seg som en vanlig hund, så var artig å se det også Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Neste episode er den siste i sesongen, ergo etter den kommer det ikke mer før august(?) Skyt meg hvis jeg tar feil (Vær så snill å skyt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå