Hanzi. Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Ja, spesielt sesong 1 har dårlig animasjon, og noen av stemmene er skikkelig dølle, f.eks Lois Jeg liker egentlig Stewie bedre i den første sesongen. Han ser alltid så sur ut uansett hva han gjør:p Synest ikke han gjør det i de siste sesongene. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hvilken episode er det når Peter vinner i Trivia og tror han er verdens smarteste osv? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Kommer det ny episode i natt? Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Kommer det ny episode i natt? Stemmer det ja. Her er det Stewie som har "hovedrollen" Ved at han går på steroider:p Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Stewie er så jævla genial (im gonna sneeze!) im'na sneeze, im'na sneeze,im'na sneeze! *nyser i papir med Brians bæsj* EEEEEW!!! Fy faen Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Sesongens svakeste. 4/10 Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Sesongens svakeste. 4/10 Tror faktisk jeg må si meg enig der, mens forrige episode var sesongens beste så langt. Håper ikke nivået synker ned igjen. Storyen virket til å bli ganske god humor, men ble ikke helt slik jeg hadde sett det for meg. :/ Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Sitter og ser på "I take thee quagmire". Her har Fox valgt å sensurere "erection", måtte søke på nettet for finne ut hva det var...herregud amerikanere Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg synes faktisk det var utrolig morsomt. Husker jeg lo ganske godt første gang jeg så den episoden. Trodde det var meningen den sensuren skulle være der. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hvor er den nye episoden?! Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Litt slapp var den siste episoden, men den hadde sine høydepunkter. Stew-Roids var nok litt bedre. Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hmm. Syns denne var veldig bra. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Har aldri sett The Hills, så mye av episoden var ikke så morsom Brian's Austin Powers-briller var morsomme, synd stemmen var en dårlig imitasjon. Conrad med mark var hysterisk! Jeg syns de bruker homse-Stewie alt for mye i denne sesongen, spesielt denne episoden. Det at en 1 år gammel gutt dater to forskjellige menn , men det er tross alt en tegneserie. Bring back "ta over verden og drep Lois"- Stewie! Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Har ikke sett The Hills heller, men skjønte jisten, og lo godt. Syns også homse-Stewie er bedre enn onde Stewie. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Synes også denne episoden var litt småslapp, hadde sine små øyeblikk, men ikke noe som fikk meg til å le så voldsomt lenge. Synes iallefall stew-roids episoden var langt morsommere. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg syns det beste med denne episoden var slutten Uff, dårlige greier =/ Lenke til kommentar
-deleted- Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Synes også denne episoden var litt småslapp, hadde sine små øyeblikk, men ikke noe som fikk meg til å le så voldsomt lenge. Synes iallefall stew-roids episoden var langt morsommere. Me 2 Synes også 201 var morsom "Do you swear to tell the truth the whole truth and nothing but the truth should help you God?" "I do... You bastard!" Lenke til kommentar
trudel Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg likte denne veldig godt, har kanskje en del med at jeg ser på the hills, tror ikke den falt like mye i smak hos kjæresten. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Herlig med klipp av A-Team midt inni der. Skulle likt å se en enda mer A-Team inspirert episode med Peter og gutta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå