Gå til innhold

Family Guy - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Har sesong 6 også, men det står Season Seven på coveret, noe som gjør det litt forvirrende:P

 

Jaja, jeg får vel begynne å laste ned igjen^^

 

EDIT:

Fra Wikipedia:

 

This three disc set includes the remaining four episodes of Season 6 and the first nine episodes of Season 7 (Back to the Woods - The Juice Is Loose). Special features include commentaries on every episode, deleted scenes, and featurettes including footage from Comic Con 2008

 

Noe som ikke akkurat hjelper, da jeg nettop så episode 9 bli lagt ut for nedlasting + at jeg vet at ep 3 og 4 av sesong 7 ikke er med..

Endret av arctcmnks
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Desidert en av de morsomste seriene jeg har vært borti, en av 2 serier som får meg til å le skikkelig. Selv om jeg er syk og sitter alene. Vært borti ett par episoder av my name is earl jeg må dra på smilebåndet.

Like bedre simpsons før, men etter å ha sett sesong 4 synes jeg family guy er mye bedre. Rett og slett rå serie. :!:

Lenke til kommentar

Det morsomste er når Peter lurker på Meg fra kjøkkenet, ellers var egentlig denne episoden også skuffende. Syntes ikke de siste episodene nå etter pausen har vært så bar, kanskje jeg har for høye forventninger, eller går de rett og slett tom for idéer? Stewie begynner å bli meget homofil også for tiden, hehehe...

Lenke til kommentar
Hmm, er litt overrasket over mangel på ros til de siste episodene. Synes de er noen av de beste faktisk (tilbakestående hest, homofil Peter).

Enig der. Når jeg ser tilbake på sesong 1, 2 og 3 blir jeg nesten skuffet. Er i hvertfall glad for at Stewie ikke er like agressiv som før. Mer morsom nå. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Da lois løp hjem i Peter style. Priceless :laugh:

Ja, det var rett og slett genialt. Så ikke den komme. Men Peters versjon er best da. :p

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...