arctcmnks Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Har sesong 6 også, men det står Season Seven på coveret, noe som gjør det litt forvirrende:P Jaja, jeg får vel begynne å laste ned igjen^^ EDIT: Fra Wikipedia: This three disc set includes the remaining four episodes of Season 6 and the first nine episodes of Season 7 (Back to the Woods - The Juice Is Loose). Special features include commentaries on every episode, deleted scenes, and featurettes including footage from Comic Con 2008 Noe som ikke akkurat hjelper, da jeg nettop så episode 9 bli lagt ut for nedlasting + at jeg vet at ep 3 og 4 av sesong 7 ikke er med.. Endret 19. mars 2009 av arctcmnks Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Haha, en av de siste episodene var ganiale. Den med retardert hest Lo så jeg grein !! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Måtte le litt av den og, den hesten var litt genial. Bare det syke blikket den hadde Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Vittig da den ble kastet inn på spisebordet, helt på slutten Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Desidert en av de morsomste seriene jeg har vært borti, en av 2 serier som får meg til å le skikkelig. Selv om jeg er syk og sitter alene. Vært borti ett par episoder av my name is earl jeg må dra på smilebåndet. Like bedre simpsons før, men etter å ha sett sesong 4 synes jeg family guy er mye bedre. Rett og slett rå serie. :!: Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Sånn er det med meg også, Family Guy og My Name is Earl er blant favorittene. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Ny episode ute nå. Blir kjekt å se den med noen venner litt senere i dag. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Haha, Seth Rogen er med igjen! Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Ny episode ute nå. Blir kjekt å se den med noen venner litt senere i dag. Ahh deilig:) Gleder meg til jeg kommer hjem! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Passe episode. De prøver å lage litt for mange punch-lines som ikke går helt gjennom. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Det morsomste er når Peter lurker på Meg fra kjøkkenet, ellers var egentlig denne episoden også skuffende. Syntes ikke de siste episodene nå etter pausen har vært så bar, kanskje jeg har for høye forventninger, eller går de rett og slett tom for idéer? Stewie begynner å bli meget homofil også for tiden, hehehe... Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Episoden hadde sin øyeblikk. Jeg elsket hvordan de dro den tv-serievitsen helt ut av proporsjoner. Ikke mange flashbacks i denne episoden, men det er greit av og til. Slutten var bare genial, genistrek. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Må bare si at jeg gleder meg til å se denne episoden. Har lastet den ned alt, men har ikke fått tid til å se den enda. Håper bare ikke jeg har for høye forventninger i forhold til detsom folk her har skrevet. Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hmm, er litt overrasket over mangel på ros til de siste episodene. Synes de er noen av de beste faktisk (tilbakestående hest, homofil Peter). Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Da lois løp hjem i Peter style. Priceless Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Da lois løp hjem i Peter style. Priceless Tenkte akkurat det samme, SSSH æææh Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hmm, er litt overrasket over mangel på ros til de siste episodene. Synes de er noen av de beste faktisk (tilbakestående hest, homofil Peter). Enig der. Når jeg ser tilbake på sesong 1, 2 og 3 blir jeg nesten skuffet. Er i hvertfall glad for at Stewie ikke er like agressiv som før. Mer morsom nå. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) likte Lois i Peters charlie i sjokofabrikken-løp, men ikke mye annet. Peter og Chris' dissing av Meg var lit morsomt også. Litt skuffeet over episoden glemte det Quagmire gjør med gulrøtter Endret 23. mars 2009 av chairgame Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Da lois løp hjem i Peter style. Priceless Tenkte akkurat det samme, SSSH æææh Ventet på et "Giggedy" der, siden det var puppen ho hadde vondt i.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Da lois løp hjem i Peter style. Priceless Ja, det var rett og slett genialt. Så ikke den komme. Men Peters versjon er best da. Endret 24. mars 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå