xabineo Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Family guy er bare helt rått jeg lo som faen når den hesten komm inn. hehe Men jeg liker the simpson litt bedre da men family guy er helt rått fy søren for bra Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Liker the Simpsons meget godt jeg og men føler Family Guy er en serie som du virkelig kan le av:p Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 var dette den tredje Cleveland-badekar scenen? synd at han skal slutte i serien Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Liker the Simpsons meget godt jeg og men føler Family Guy er en serie som du virkelig kan le av:p Helt enig, og spør du meg har The Simpsons virkelig tapt seg de siste sesongene. Det har blitt mere omg-drama og mindre 'lol', som ungdommen kaller det. Hilsen en som har sett alle 20 sesongene Endret 9. mars 2009 av Knorvelur Lenke til kommentar
Moff Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 var dette den tredje Cleveland-badekar scenen? synd at han skal slutte i serien Håper de gjør noe epic av det! Stewie Kills Cleveland. hm , nei men de må gjøre noe stort av det! Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 vel, han skal jo bare flytte til en annen by med familien (the cleveland show). Men kanskje de lager en ny karakter til FG da? som tar over huset hans Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Elsket hvordan hesten løp. Den som gidder å lage en gif av det skal få en gave. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 De skulle ha vist hele løpet og ikke sensurert det. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hvorfor forsvinner Cleveland da? Skal stemmeskuespilleren flytte langt vekk eller noe? eller kanskje ikke hvis det kommer The Cleveland Show Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 The Cleveland Show is the working title[2] for an animated series focusing on the character of Cleveland Brown and his family as he moves from Rhode Island to Virginia.[3] Cleveland has kind of had enough in Quahog—he kind of realizes that he wants his own friends, his own sidekicks, his own stories. So he sets out to California to make it in a way that we'll have to keep a secret until the show starts, and then he ends up somewhere else, which we'll also keep a secret until the show starts. But he basically goes home—he goes to his hometown of Virginia and rekindles an old high school flame. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) "Lois, you know how you've always wanted a diamond ring?" -"Oh, Peter. You haven't....?" -"That's right, I bought a horse!" Holdte på å le meg hjel av den scenen. ..og: "Peter, are you gay?" -"Guiltyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!" Endret 10. mars 2009 av Marbash Lenke til kommentar
tobn Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Rett og slett hysterisk episode Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Lois: Peter, why are there so many bottles of milk in the refrigerator? Peter: Oh, thanks for reminding me. Everyone, some of the milk in the fridge is not milk, it's horse sperm. I'm a horse breeder now. (Stewie stops as he raises a spoonful of cereal to his mouth. He then slowly continues eating.) Hah genial! Men litt creepy:p Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Den nye episoden var ikke SÅ morsom men ganske fet ^^ Man må bare elske FG Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Episoden var morsomst i begynnelsen. Men episoden hadde sine øyeblikk. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Episoden var morsomst i begynnelsen. Men episoden hadde sine øyeblikk. Må si meg enig i den. Lo litt til tider, men ikke så mye som jeg hadde håpet på. Forresten, var dette en episode som er sendt før, eller er det bare en "story" som har blitt forkastet, men tatt opp igjen. Jmf. Det som står i introen, noe som: "This is a tape that was found in Peter's basement, with some other tapes. This happend in Quahog March 2007". ? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Ikke vist før, men er pga at han sitter i fengsel nå pga andre lovbrudd. Men låta i midten var bare til irritasjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Men låta i midten var bare til irritasjon. Ja den var jævlig irriterende, skulle trodd de leter aktivt etter sanger de kan drøye ut episodene med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå