chairgame Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 det ble også vist i episoden på viasat4 Lenke til kommentar
Brian Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Den der har jeg også sett, så tror ikke det er noe form for sensur på den. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Her er en preview av den nye episoden. Fy faen som jeg ler av Stewies reaksjon. HAHA Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Lo ikke av den der desverre... meh Lenke til kommentar
tobn Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg lo. "is Paul Sorvino standing behind me" hah Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 var det et klipp fra episoden "family gay"? Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 OMG fikk så sykt lættiz hadde vært værre om det var en ku da, kue er det skumleste jeg vet om.... Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hah sykt bra klipp:p Gleder meg til å se episoden. Har vert i Tyskland nå og såg en Family Guy episode som var dubba til Tysk. Ødelegger jo hele moroa:( Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Gleder meg til å få slengt øya på den nye episoden gitt. Syns ikke American Dad er helt det samme desverre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Mulig noen ar sagt det før men aner noen når neste episode kommer? Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hah sykt bra klipp:p Gleder meg til å se episoden. Har vert i Tyskland nå og såg en Family Guy episode som var dubba til Tysk. Ødelegger jo hele moroa:( Fy faen det hadde vært lættiz :!: men så digger jeg tysk da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Fy søren så bra nyeste episode var! *elsk* Lenke til kommentar
Moff Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 ja skikkelig kvalitet på den siste her good , good qually Deilig gjennsyn med den badekarbadende Cleveland Elsker hvordan Peter var ektra retardert i første halvdel! Det var seriøst MYE verre enn vanlig! :O Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Elsker hvor random denne episoden er. Hele greien med hesten er bare helt sykt. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 HErregud å jeg lo nåår han kom med den hesten Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Klippet finnes på youtubeForstår ikke helt hvorfor det har blitt sensurert bort, de viser ikke selv videoen. Jaja, da har det blitt "sensurert" bort fra lametube også nå. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 En slik hest skal jeg få meg:p hah! Peter: You'll see, this horse will be a fine addition to our family. (the horse urinates) Peter: You know what, I don't want him to feel self-conscious, everybody pee. Lois: Peter, we-- Peter: Everybody pee, now! Stewie: We're an unusual family. Lenke til kommentar
Fhs Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 http://www.youtube.com/watch?v=t67jwjux0Ao Beste snutten fra hele episoden, jeg lo som faen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå