Stig Jøran Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Family Guy er dritbra! OJ! 600 POSTS! :!: :!: Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Det går vel på ZTV om du har den, ellers så har vi jo teh world wide web. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Man må se Family Guy fra starten av, ellers er det mye som går tapt: F.eks Brians bok (eller var det novelle?) som Stewie mobber han for 5411055[/snapback] Det er faktisk roman han skriver. Novel = roman. Elsker Brian Goes To College, for de tar opp så mye, som "Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh...fssssssssss....!" - eller noe lignende lyd. Jeg er enig med LarsP at noen sketsjer flyr forbi. Derfor har jeg sikkert sett hver eneste episode 3-4 ganger. Skjønner det meste egentlig, men litt overanalysering skader ikke. Noen som husker: "Hey, I'm gon' eat y'all. I'm gon' eat that hairy leg..." Den er så hysterisk! Er ikke Michael Eisner sjef i Disney World eller noe? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Skal/har Family guy sluttet å gå? Fikk høre fra noen at de sier i en episode, at de skal bli tatt av lufta Endret 9. januar 2006 av co2 Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Family Guy er GENIALT! Serier som The Simpsons er rett og slett kjedelig i forhold. Den absurde humoren i Family Guy er akkurat den jeg trodde ikke eksisterte fordi den var for "usaklig", men den fins! Blir det tatt av lufta, henger jeg meg. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Skal/har Family guy sluttet å gå? Fikk høre fra noen at de sier i en episode, at de skal bli tatt av lufta 5411337[/snapback] Neida, det er en spøk Edit: eller er det? North By North Quahog heter episoden. Family Guy ble kansellert i tredje sesong, men så strømmet det av hatpost til Fox, slik at de fikk serien på luften igjen. Så de kødda litt om det Endret 9. januar 2006 av Xs2n0n Lenke til kommentar
SCV Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 jeg må bare si at de som ikke har sett Family Guy har gått glipp av noe helt fantastisk. så last det ned nå for helvete. Enig med Lars_P at family guy er ikke et typisk nerde programm. men mange vitser går nok forbi en del folk pga at dem ikke vet så altfor mye om amerikansk kultur. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 åja, så man er liksom nerd bare man er litt oppegående og "tar" endel obskure vitser? jaha... Da ville jeg heller tenkt meg litt om hvis jeg ikke tok vitsene.."er det noe jeg går glipp av her?"... idiots, all of them Lenke til kommentar
SCV Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 ja, tror du går glipp av noe du jeg seier ikke at man er spesielt nerd om du tar alle vitsen der men gjerne en fyr med litt peilig på amerika slik som han duden lengre oppe sa at han tok en del mer vitser etter at han hadde bodd et år i usa. om jeg ikke har forklart meg på en helt idiotisk måte nå skal dette gi mening Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Ljå:Hva er din definisjon av en nerd? 5411126[/snapback] En tulling med store briller og svart hår (ikke novendigvis) og får 6 på matte-tentarmen, kan abselutt alt om data og er et skolegeni! Endret 10. januar 2006 av Ljå Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Det finnes jo drøssevis av slike folk Ånei, du. En er ingen nerd når man ser på Family Guy. Da er man hip, intelligent og har en god humor. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 jeg er tullete, har små briller og svart hår. fikk 2er på matte eksamen og kan litt om data og er/var ikke ett skolegeni... men jeg tar de fleste vitsene i family guy fordet... Lenke til kommentar
royale Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Den siste episoden var bra, "You'r drunk" Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Finner ikke en liste over alle episodene som har kommet ut, noen som kan hjelpe meg? Google finner ikke det jeg vil ha atm. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 CurSe: http://www.tv.com/family-guy/show/348/episode_listings.html Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 CurSe: http://www.tv.com/family-guy/show/348/episode_listings.html 5419735[/snapback] Det er altså to episoder igjen av sesong 4, noen som vet om det er planlagt en sesong 5? Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 CurSe: http://www.tv.com/family-guy/show/348/episode_listings.html 5419735[/snapback] Det er altså to episoder igjen av sesong 4, noen som vet om det er planlagt en sesong 5? 5419824[/snapback] mange eps av sesong 5 er da ute? eller er jeg på villspor her? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Åh, jeg glemte noe av det morsomste med Family Guy. Den nervøse latteren til Peter når han sier noe han vet er litt på kanten osv. Fy fader ass. Det blir nesten ikke bedre. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Lol, digger The A-team -Mulig spoiler for noen- Et par clips fra fg; http://www.spikedhumor.com/articles/7392/F..._Guy_ATeam.html http://www.spikedhumor.com/articles/3014/F...r_On_Drugs.html http://www.spikedhumor.com/articles/8881/F...eople_Club.html Endret 11. januar 2006 av geedoo Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 tv.com oppgir de som en del av sesong 4 mens diverse torrentsider kaller de for sesong 5 (starter på episode 4ACX14 - Peter's Got Woods). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå