Bludd Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Forresten, hvem er det som synger? Vet at det er Bryan Adams sin sang, men hvem synger i episoden, er det Adams? Det er Stewie som synger, dvs. det er Seth MacFarlane som synger med Stewie sin stemme. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 MacFarlane synger som Adams gjennom Stewie kan umulig være lett Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 MacFarlane synger som Adams gjennom Stewie kan umulig være lett Likte selv den delen der. Må nesten si i samme slengen at jeg gleder meg utrolig til mandag når neste episode er tilgjengelig. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 kommer ikke ny før 9. mars Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Den nyeste episoden var genial! - "You know that musicvideo you've been working on" - "Brian, that only works when I do it." Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 kommer ikke ny før 9. mars Blir lenge å vente igjen da. Men men, ikke så lenge som nå sist hvert fall. Er det noen som vet hvorfor det har tatt så lang tid? I og med at det Christian Bale klippet er med i episoden, så kan vel ikke selve episoden være så veldig gammel? Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Den nyeste episoden var genial! - "You know that musicvideo you've been working on" - "Brian, that only works when I do it." [/quote Hah den episoden var så genial ja:p Ny quote fra den episoden: Brian: Wow, a song named after a girl. There aren't a million of those already. Stewie: Name twenty. Brian: Rosanna, Roxanne, Michelle, Allison, Sarah, Angie, Brandy, Mandy, Gloria, Cecilia, Maggie May, Jessica, Nancy, Barbara Ann, Billie Jean, Layla, Lola, Polly, Helena, Jenny from the Block. Stewie: Name six more. Brian: Sherry, Laura, Wendy, Maria, Peggy Sue, Minnie the Moocher. Stewie: Name five more. Brian: Tracy, Jean, Jane, Mary Ann, Eleanor Rigby. Stewie: (Throws his guitar to the ground) Go fuck yourself. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Haha, en siste der lo jeg godt av iallefall. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 men episodene som vises i USA,(som internett-feen gir oss), mangler noen scener pga sensur, legger merke til det etter å se det på viasat4, der de viser de bortklippede scenene. f.eks der brian viser Stewie "2 girls 1 cup", hysterisk scene Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Dette var nytt. Tror ikke det stemmer. Mener å ha sett den scenen på amerikansk episode. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 den var klippt bort i den episoden jeg så, gikk rett over til "Brian, why are you tied to Meg's pole?" Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hvordan kan dere si at Bale-parodien ikke var gøy? Selv om jeg hadde kanskje hatt samme reaksjon som Bale i den situasjonen må jeg si det var den eneste morsomme parodien jeg har sett av den hendelsen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hater at de innkomptente oversetterne som tekster intro sangen tekster den med.... " Lucky is a family guy"...osv Skal vel være Lucky he's a family guy..altså at det er flaks at han er en familie type osv osv.. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 de har vel endra tekstinga på sangen nå Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hmm...har nå sett det nå nylig mener eg.. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hvordan kan dere si at Bale-parodien ikke var gøy? Selv om jeg hadde kanskje hatt samme reaksjon som Bale i den situasjonen må jeg si det var den eneste morsomme parodien jeg har sett av den hendelsen. Helt enig, det var en av de bedre scenene i den episoden. Bale klippet i seg selv er hysterisk, og sammen med Peter Griffin blir det bare bedre. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 er det bare meg eller passer banning med *beep* dårlig i FG? jeg syns de skulle bruke f.eks "freakin'" eller lignende som de gjorde før, så vi slipper de irriterende *beep*-ene. f.eks Stewies "Go *beep* yourself" i forrige episode Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hater at de innkomptente oversetterne som tekster intro sangen tekster den med.... " Lucky is a family guy"...osv Skal vel være Lucky he's a family guy..altså at det er flaks at han er en familie type osv osv.. "Lucky there's a family guy" er riktig. I en av episodene hvor Peter finner ut at han har sorte forfedre, så rapper han introsangen i end creditsene av episoden, og ettersom han sier det rimelig rolig og sakte får man det lett med seg. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Aokay. Okay, da vet eg det vertfall! Lenke til kommentar
Murto Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 men episodene som vises i USA,(som internett-feen gir oss), mangler noen scener pga sensur, legger merke til det etter å se det på viasat4, der de viser de bortklippede scenene. f.eks der brian viser Stewie "2 girls 1 cup", hysterisk scene Klippet finnes på youtube Forstår ikke helt hvorfor det har blitt sensurert bort, de viser ikke selv videoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå