ultimatedeskjet Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Vi krysser fingrene for den 15. februar. Har vært lenge å vente, men tror at episodene kommer på løpende bånn slik at denne sesongen kan komme igang igjen. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 14. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2009 Plot til episoden After being pregnant for seven years, Bonnie finally gives birth to a beautiful baby girl named Susie! Stewie quickly falls for the little tyke and vows to do anything to win her heart and get in her diaper. Meanwhile, Joe borrows $20,000 from a bookie to pay for Bonnie's medical bills, but then plans to steal the money from Mr. Pewterschmidt to pay his debt Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2009 Piratprat er ikke lov. To innlegg er slettet. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Så "Blue Harvest"-episoden i dag. Morsom! Digger han pedo-gammern. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Håper episoden blir sendt i USA i dag. Lenke til kommentar
Fabregas15 Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Min favorittfigur er Peter. Ufattelig dum, og sier mye kult! Du må jo bare le hvis du ser han. Lenke til kommentar
joma92 Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Synes Family Guy er fett! men ofte er det ikke noen handling, bare "dissing" av kjente folk. Bare et klipp som kommer helt tilfeldig inn. Og f.eks. den ene gange Stewie krangler med bikkja, så krangler de i rundt 10min! det vil si rundt halve programmet! Men det er kanskje derfor så mange liker det. Det er noe annerledes. Men Simpsons kommer foran FG for min del Synes faktisk at Family Guy stjeler litt fra Simpsons noen ganger. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Klart har FG tatt mye av Simpsons, men FG har gjort humoren mer spiselig for eldre. FG er så mye sprøere, det hoppes frem og tilbake fra den røde linjen, og jeg elsker det. Simpsons kan se seg tilbake mange år da serien faktisk var morsom og jeg var yngre. Og når vitsene foregår lenge. Da varer de egentlig ikke så mye over et minutt, det føles som en evighet og er så forbaska morsomt. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Så "Blue Harvest"-episoden i dag. Morsom! Digger han pedo-gammern. Haha, ja han er min favoritt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Synes denne er så genial Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Hvilken episode er den fra? Kan ikke huske den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Usikker, jeg får spørre en kompis av meg, han har full oversikt på slikt, men er ikke pålogga nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Family Guy - 0606 - Padre de Familia er den fra Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Ok, takk! Tar å ser den jeg, siden jeg ikke kunne husker den. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) 1. Family Guy 2. Futurama ... 2000. The Simpsons (det er traaagisk) Men Family Guy er dritartig :!: Jeg synst at episodene/handlingene med Brian og Stewie er best Feks disse tre: http://www.youtube.com/watch?v=cNkp4QF3we8 http://www.youtube.com/watch?v=_AJ0SkbPxAk http://www.youtube.com/watch?v=lich59xsjik Endret 15. februar 2009 av Perfecta Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Har fått sansen for American Dad jeg. Hata det før, men fikk sett litt mer av det og da var det fine saker. 1. Family Guy 2. American Dad 3. Futurama Simpsons har man blitt lei av. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 American Dad er fine saker det. Anbefaler litt eldre episoder, har kanskje tapt seg litt i det siste. Family Guy American Dad South Park Futurama har fin atmosfære, er ikke hysterisk akkurat. Filmene suger. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Så "Blue Harvest"-episoden i dag. Morsom! Digger han pedo-gammern. Mener du Herbert The Pervert? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Helt utrolig hvordan de kan lage en fallosvits ut av lasersverdene. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Haha, den var bra da :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå