chairgame Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 ingen ny i dag heller... Lenke til kommentar
Brian Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 Dette begynner å bli tortur, når i helsikke kommer episoden. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 men det kom en ny American Dad Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 Dette begynner å bli tortur, når i helsikke kommer episoden. Den 15 feb. har jeg lest. Er bare å holde ut. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 joda, men vi leste jo 26. januar også... kan nesten ikke stole på slike datoer Lenke til kommentar
tobn Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 litt off-topic. hvem gleder seg til the Cleveland show ? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg er ikke helt sikker. Jeg synes ikke Cleveland er så morsom uten resten av family guy figurene. Vil egentlig ikke savne han heller. Men den eneste figuren i FG som kunne få en spinnoff. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) grunnen til at de lager en spinoff med Cleveland er vel at Mike Henry (Clevelands stemme) ville ha "mere å gjøre". De kunne vel ikke bruke en av karakterene Seth Macfarlane har stemmen til, siden han allerede har nok med flere stemmer i FG, og har også American dad Endret 26. januar 2009 av chairgame Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 Lol, teit.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Lol, teit.. Amen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Dette begynner å bli tortur, når i helsikke kommer episoden. Den 15 feb. har jeg lest. Er bare å holde ut. Hvor har du lest dette? Blir lenge å vente. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Dette begynner å bli tortur, når i helsikke kommer episoden. Den 15 feb. har jeg lest. Er bare å holde ut. Hvor har du lest dette? Blir lenge å vente. Har lest litt forskjellige steder. Wiki Tv guide Det står den samme datoen på flere nettsider. Lenke til kommentar
Smilius Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Dette begynner å bli tortur, når i helsikke kommer episoden. Den 15 feb. har jeg lest. Er bare å holde ut. har lest 15. februar jeg også, uff lenge og vente Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Nå har jeg sett alle sesongene hittil opptil flere ganger, og jeg blir seriøst aldri lei! Det er helt utrolig! Family Guy er rett og slett genialt. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Haha. Jeg har også sett alle episodene. Men introen HATER jeg. Så det frister ikke å se på det når jeg tenker på den x) Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Haha, er litt smålei introen selv. Men synger med fordet. Noen som har noen anelse om hvor mange sesonger det vil bli? Har de hintet til at de begynner å bli litt lei eller noe? :/ Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Noen som har noen anelse om hvor mange sesonger det vil bli? Har de hintet til at de begynner å bli litt lei eller noe? :/ Vel, de skal jo lage The Cleveland Show nå, så de er vel litt leie. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Hvis jeg husker riktig var kontrakten til 4 eller 6 sessonger til. Det jeg ikke husker er om det var South Park eller FG Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Hehe, ok Vel episoden sees gang etter gang hos meg, er en serie man kan se flere ganger Er ikke alltid jeg har sjønt vitsene før andre 2 gang ...Er mye amerikansk media parodier. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Håper sannelig at det kommer en episode snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå