Blåbær Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Ok, så være kjempefint for deg. Og enda hyggeligere at du deler det med oss. Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Jeg synes at Family Guy er elendig Hei ja. Si hvorfor da. Gjerne det Jeg synes Family Guy er elending av en rekke årsaker: 1. Strukturen på showet er dårlig satt opp. Nesten hver episode består hovedsaklig av mange fill-in vitser, som ikke er relevant til plottet i det hele tatt. Omtrent alle "fill-ins" er en popkultur referanse som egentlig ikke er morsom i det hele tatt, men man ler fordi man kjenner igjen det de viser, fra noe annet. 2. Det gir uttrykk for å være "på kanten", slik som South Park, men er ikke i nærheten av det man kan kalle samfunnskritisk. De er påpasselige med å ikke kritisere fansene, men bare kritisere type personer som ikke ser på Family Guy, slik at de ikke mister seertall. 3. Det er fattig og kjedelig tegnet. Med dårlige/få ansiktsuttrykk. Ok, så være kjempefint for deg. Og enda hyggeligere at du deler det med oss. Du kan spare deg for tonen. Jeg bare svarer på topic. Endret 26. november 2008 av Hawtz Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Jeg synes at Family Guy er elendig Du tar feil Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 Ok. Family Guy uten Peters flashbacks = American Dad. Her satses det mye på historien og den rødelinje. American Dad er underholdene og morsomt til tiden, men Family Guys slappe struktur og flashbacks gjør den til en latterbombe, hvor man presser mest mulig vitser og bisarre situasjoner inn, istedenfor en gjennomført historie. Hvor man da prøver for hard, South Park har tapt seg grunnet god animering og for mange tanker bak historien. Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Ok. Family Guy uten Peters flashbacks = American Dad. Her satses det mye på historien og den rødelinje. American Dad er underholdene og morsomt til tiden, men , hvor man presser mest mulig vitser og bisarre situasjoner inn, istedenfor en gjennomført historie. Hvor man da prøver for hard, South Park har tapt seg grunnet god animering og for mange tanker bak historien. Family Guy uten Peters flashbacks = American Dad Nei. Det handler om å ha en strukturert TV-serie som er strukturert slik som en TV-serie skal være. Ellers kunne jeg likegodt kjøpt meg en Alle Barnas Vitsebok. Hadde de klart å lage et skikkelig plot med vitser og flashbacks som er relevante til storyen hadde saken vært nokså annen. Family Guys slappe struktur og flashbacks gjør den til en latterbombe Jeg ler ikke. South Park har tapt seg grunnet god animering og for mange tanker bak historien. Jeg skal innrømme at sesong 12 ikke er det beste de har prestert, men jeg kan garantere at South Park ikke er på en "slip and slope". Det som er bra med South Park er at faktisk har en storyline, bra humor som er relevante til plottet, og det er samtidig bra tegnet. For ikke å nevne samfunnskritiske. Å kunne si at regnskogen burde hogges ned, brystkreft er morsomt, gjøre narr av jøder sånn en billion ganger er bare noe veldig få av det South Park har med i episodene, og noe slikt har jeg aldri sett Family Guy gjøre. Endret 26. november 2008 av Hawtz Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 26. november 2008 Rapporter Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Tror vi har forskjellig humor, blir vel konklusjonen. Men jeg fatter hva du sier. Samfunnskritikk har da Family Guy, riktignok ikke så mye, av og til litt skjult. For meg trenger ikke humoren henge sammen med plottet, ingen nødvendighet i en god storyline heller. Men, i episoden ”Road to Germany” ble det jobbet mye mer med storyline, her lo jeg faktisk ikke like mye som jeg pleier. Endret 26. november 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Neimen seriøst da? Nå har det gått 2 uker.. hva faen skjer Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 1. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2008 Den kommer neste søndag. Biter negler jeg og. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 Kos dere med American Dad istedet. Ikke like morsomt, men god underholdning. Lenke til kommentar
Sniper_Elite Skrevet 2. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2008 ok, neste søndag ja, lurte på om de hadde tatt juleferie eller noe jeg nå American Dad er digg ja, har vel sett nærmest alle episodene nå Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Ikke denne uka heller .............................. ....... Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 8. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2008 Har hørt litt forskjellig. Alt fra ingen ting før i januar, kanskje en julespesial rett før jul. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 9. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2008 her kan du se når episodene kommer, og det ser ikke ut som det kommer noen på ei stund Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Bra parodi av Indiana Jones på dagens episode Viasat 4. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 Neste episode kommer 18januar Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 Se filmen hos Youtube Den der er genial, første gang jeg så den så lo jeg i en halvtime etterpå. Er så genialt å se når har tripper gjenom venterommet med buksa nedpå knea, blikket på gammlinga som sitter der også er priceless. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 Helt genial scene. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 Litt nedtur å måtte vente helt til 18. januar, veldig uregelmessige sendingstider. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 15. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 But hey, akkurat når det siste juletreet er kastet ut, kommer det en helt fersk episode. Ventetiden er drøy, men mye kjekt skjer i mellomtiden. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Det er jo bare en måned til. Men en julespesial hadde gjort seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå