eskhyo Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Skakklo mange ganger av siste episode. Den var topp! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Herregud så genialt Peter i verdensrommet Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Den siste episoden var jo faktisk ganske bra. En ny Brian, hehe. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Var slett ikke ille den siste episoden, den hadde sine høydepunkt. Men jeg synes egentlig forrige episode var bedre. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Stand-off'en i kjøkkenet på slutten var UTROLIG bra. Elsker stewie Lenke til kommentar
Sofakriger Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Stand-off'en i kjøkkenet på slutten var UTROLIG bra. Elsker stewie hehe ja, og helt på slutten i badekaret: "we talk about it when you want talk about it" "I dont blaim you" Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Noe skuffende episode denne gang. Men han er tilbake neste søndag De som har sett episoden skjønte vel den... Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Helt grei episode, Peter delen var genial, mens Brian/Stewie delen var rett og slett kjedlig... Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Helt grei episode, Peter delen var genial, mens Brian/Stewie delen var rett og slett kjedlig... Peter delen gjorde hele episoden verdt å se en gang til. Nok en bra episode. Lenke til kommentar
Sofakriger Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Helt grei episode, Peter delen var genial, mens Brian/Stewie delen var rett og slett kjedlig... helt enig, er dritkjedelig å høre på når de synger Lenke til kommentar
Brian Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hahah, så genial den michael jackson scena var. Hoppa over slutten da de begynte å synge jeg, orka ikke å høre på. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Synes episoden var morsom, men ABSOLUTT ikke den beste i sesongen Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Den siste episoden som skulle vises søndag 23, er utsatt til usikker tid pga. dette. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Bleh! Hvor mange fucked dager av denne typen kan én mann ha??? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 why? WHY? *Rive seg i håret i frustrasjon* Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 FG vil ikke miste seertall. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 For en stund siden satt en gjeng igjen på skolen for å gjøre ferdig et prosjekt. da noen satt på Star wars parodien av Family Guy,jeg er ingen stor star wars fan men det var vist de andre. men uansett da dr.who melodien kom ...a....fantastisk Uansett synest jeg at Family Guy er en veldig bra serie Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg synes at Family Guy er elendig Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg synes at Family Guy er elendig Hei ja. Si hvorfor da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå