Brian Skrevet 23. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2008 Synes det var helt latterlig morsomt da Stewie satt med de europeiske dyrelydene! "The cow says "Sjashoooo".. "The most certainly do not!" ... ... "The elephant says.. "Thooomp!".. "meeh.. kinda!" Hehe, og spesielt da de dro tilbake i tid og kua faktisk sa Sjashooo. Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 28. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2008 Haha, ja, de europeiske dyrene scenen var helt genial! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 30. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2008 Ja, jeg synes de tre første episodene av siste sesong har vært UTROLIG bra .......the bird is the word.......... Icarus jo seff, fra gresk mytologi. Ikke litt engang! Det er Prince Vultan og gjengen hans, fra Flash Gordon. Og i bakgrunnen spiller de Queens "Flash" - Meget diggbart Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Vet noen hvorfor family guy ikke har vært tilgjengelig på p2p?evt. tv. de 2 siste ukene Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Ikke kommet nye episoder kanskje? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 All TV-tiden i USA går for tiden med til valg-ræl Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 All TV-tiden i USA går for tiden med til valg-ræl tenkte meg det ja litt ot: når er valget ferdig? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Imorgen. Heia vinneren Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Vet noen hvorfor family guy ikke har vært tilgjengelig på p2p?evt. tv. de 2 siste ukene Kom ut for en liten tid tilbake, men får ikke sett den på skolen. Gleder meg til i kveld. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Yupp. Det er nye episoder ute nå, og til uken er det langt mindre valg-ræl på TV Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Elsker The Family Guy! Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Jeg vet ikke hvorfor, men det var artig når syngingen tok helt av i bilen. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Det lønner seg å sjekke her: Episode guide - wikipedia for å være oppdatert på sendedatoer og slikt. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Herregud, Family Guy suger. Jeg forstår meg ikke på folk som liker det, det er jo bare sånn "OLOLOLOL HAN SA NO RANDOM HAHAH" - humor. Klarer ikke beskrive det bedre egentlig. Men la dere nå bare se på serien deres. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Herregud, Family Guy suger. Jeg forstår meg ikke på folk som liker det, det er jo bare sånn "OLOLOLOL HAN SA NO RANDOM HAHAH" - humor. Klarer ikke beskrive det bedre egentlig. Men la dere nå bare se på serien deres. Hva synes du er morsomt da? Carl og Co? Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Haha. Artig episode! Mange referanser til filmer igjen, noe som er artig. Back to the future åpningen var morsom: That's the power of love Fikk faktisk litt julestemning av slutten der, gleder meg til å slappe av i jula nå. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Herregud, Family Guy suger. Jeg forstår meg ikke på folk som liker det, det er jo bare sånn "OLOLOLOL HAN SA NO RANDOM HAHAH" - humor. Klarer ikke beskrive det bedre egentlig. Men la dere nå bare se på serien deres. Hva synes du er morsomt da? Carl og Co? Nei så klart ikke... Men south park og the simpsons er morsomt. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Herregud, Family Guy suger. Jeg forstår meg ikke på folk som liker det, det er jo bare sånn "OLOLOLOL HAN SA NO RANDOM HAHAH" - humor. Klarer ikke beskrive det bedre egentlig. Men la dere nå bare se på serien deres. Hva synes du er morsomt da? Carl og Co? Nei så klart ikke... Men south park og the simpsons er morsomt. De siste South Park episodene er på nedtur :s Og Simpsons.. Det er jo bare umulig, teit serie. Noen ganger er det bra historie men humoren er rett i dass. Så family guy eier nå til dags Endret 4. november 2008 av Arild_Banankake Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Jeg digger Family Guy, men syns fortsatt The Simpsons er bedre Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Blasfemi, Datasmurf Selv om jeg bare synes FG er marginalt bedre enn TS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå