co2 Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Så utrolig morsomt når Peter husker tilbake til en date han liksom hadde med en annen mann(noe i den duren.) Det er så romantisk, så tar han fyren å slenger Peter i bakken og river av seg skjorten mens Peter sier: "Noo! Not like this!" Lenke til kommentar
royale Skrevet 7. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2006 Ny episode imoora! jaaaaa! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Så utrolig morsomt når Peter husker tilbake til en date han liksom hadde med en annen mann(noe i den duren.) Det er så romantisk, så tar han fyren å slenger Peter i bakken og river av seg skjorten mens Peter sier: "Noo! Not like this!" 5252079[/snapback] Han husker tilbake til 16-års bursdagen hans. Tror det er tatt fra en amerikansk film eller serie eller noe sånt. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Family Guy er vel kort sagt min favoritt animasjons-serie for tiden, ved siden av South Park, og en av de få seriene jeg mener bare blir bedre og bedre for hver sesong. De aller eldste episodene synes jeg bare var morsomme iblant, de siste sesongene har vært helt sinnsyke. Elsker slik "random" humor. (off-topic) Futurama kom jeg egentlig aldri særlig inn i, har sett en del episoder, men synes Simpsons var mye bedre de de hadde sin glansperiode. Det har derimot også tapt seg kraftig synes jeg, siste Simpsons sesongen så langt har jeg blitt skuffet til de grader. Kun et par kommentarer iblant som er morsomme, that's it. Men folk er forskjellige så klart, sikkert noen som fortsatt liker Simpsons, og jeg ser de nye episodene mest fordi jeg håper på å bli positivt overrasket, ikke fordi jeg vet jeg kommer til å le mye... Endret 7. januar 2006 av ZprMario Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg synest at Family Guy er en typisk nerdeserie. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg synest at Family Guy er en typisk nerdeserie. 5409761[/snapback] Hva mener du med det? Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg synest at Family Guy er en typisk nerdeserie. 5409761[/snapback] Hva mener du med det? 5409785[/snapback] ikke noe negativt, men jeg synst at både "the simpsons" og " Family Guy" er typisk nerdeprogram eller nerdehumor, dessuten er det mange nerder som følger med på seriene. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Family Guy traff meg midt i hjertet, en helt herlig humor! Stewie er favoritten, etterfulgt av Brian og Peter Ljå: Vet ikke helt jeg, kan ikke kalle noen av de jeg kjenner for 'nerder', men de aller fleste digger serien. Litt merkelig påstand spør du meg, men Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 ikke noe negativt, men jeg synst at både "the simpsons" og " Family Guy" er typisk nerdeprogram eller nerdehumor, dessuten er det mange nerder som følger med på seriene. 5409984[/snapback] Jeg er ingen nerd og jeg kjenner heller ingen nerder, men alle er enige om at Family Guy er utrolig morsomt. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 det er jo noe av grunnen til at simpsons og futurama har blitt så populært, de grier å blannde enkel og "billig" humor noe som trekker den vanlige mann, og ganske hitech saker som nærder og mensa folk syns er gøy. det er noe av det jeg savener litt i family guy. men serien er morrsom som bare det. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 det er jo noe av grunnen til at simpsons og futurama har blitt så populært, de grier å blannde enkel og "billig" humor noe som trekker den vanlige mann, og ganske hitech saker som nærder og mensa folk syns er gøy. det er noe av det jeg savener litt i family guy. men serien er morrsom som bare det. 5410246[/snapback] Høh? Er det en av de seriene som stiller krav til seerens kunnskapsnivå så er det Family Guy. Tror godt over 50% av vitsene flyr forbi hvermannsen her på forumet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 det er jo noe av grunnen til at simpsons og futurama har blitt så populært, de grier å blannde enkel og "billig" humor noe som trekker den vanlige mann, og ganske hitech saker som nærder og mensa folk syns er gøy. det er noe av det jeg savener litt i family guy. men serien er morrsom som bare det. 5410246[/snapback] Høh? Er det en av de seriene som stiller krav til seerens kunnskapsnivå så er det Family Guy. Tror godt over 50% av vitsene flyr forbi hvermannsen her på forumet. 5410266[/snapback] So true, jeg tar ikke halvparten av vitsene, men jeg oppdager at de årene jeg bodde i statene hjalp meg med diverse referanser når det gjelder pop-kultur, TV og andre ting de mobber. Hvor mange her visste hvem Eisner eller Ted Turner var, eller hvorfor ting måtte forklares til Mr. Roper, eller hva Captain Crunch er, eller tar "I'll have what he's having"-kommentaren? Det er så mange herlige referanser, men jeg merker at det er noen som går meg hus forbi. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Skjønner ikke humoren i det jeg. Satt og kjedet meg gjennom første episode. Trakk ikke på smilebåndene engang. Lenke til kommentar
royale Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Skjønner ikke humoren i det jeg. Satt og kjedet meg gjennom første episode. Trakk ikke på smilebåndene engang. 5410456[/snapback] Se noen av episodene i sesong 3 og 4 du! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Ler man ikke av sesong 1 så ler man ikke av sesong 5 heller. Det skal dog nevnes at Family Guy bare blir bedre og bedre desto flere episoder som kommer ut (sesong 1 er fremdeles en 10/10, don't get me wrong). Nei, jeg påstår at de som ikke ler av Family Guy enten er: A) Totalt blottet for humor B) Meget uopplyste og dermed ikke skjønner noen av vitsene eller C) Jenter (jmfr: Punkt A) og B)) Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Hvilken kanal går den på? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Man må se Family Guy fra starten av, ellers er det mye som går tapt: F.eks Brians bok (eller var det novelle?) som Stewie mobber han for Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Ljå: Hva er din definisjon av en nerd? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 eller C) Jenter (jmfr: Punkt A) og B)) Herlig. Jeg er forøvrig enig, mange av vitsene har ofte en bakgrunn i amerikansk kultur. Det kan bli litt hardt å skjønne god del. Karen fra Videodrome, James Woods var med i en episode jeg så her om dagen. Jeg aner ikke hvor mange i min vennekrets som faktisk har sett den filmen, men de ville iallefall ikke skjønt en dritt Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 En i kl. min som synes dette er så utrolig mosomt. Har begynt å tenke på om jeg skal vurdere å se en episode selv faktisk! Men hvilken kanal går det på? (ja, er lat - gidder ikke lese gjennom) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå