ultimatedeskjet Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Funker fint her og. Takk for link da, jeg lurte selv på hvor scenen var tatt fra. Lenke til kommentar
Mr_Mellingen Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 nå funka den her også, snodig Lenke til kommentar
radalf Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Haven't you heard? THE BIRD IS THE WORD Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 http://www.youtube.com/watch?v=fiQySJNm_uc Haha, OFFICE SPACE-referansen er elsk. Men BIRD IS THE WORD var den beste gagen i Family Guy til nå. =) Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Dødsfete episoder! Lo så godt da Stewie skrek "CRAP" helt på slutten av episode 2!! Haha! Tror sesong 7 blir konge! Tror også det er mange kristne der ute som har sans for humor ..og dette var mitt 600. innlegg! Endret 10. oktober 2008 av TenuR Lenke til kommentar
Tronnan Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 This whole evening is ruiND! Disse begynner å bli en klassiker, selv om "cool whip"-scenen er i særklasse! Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 HAHA, jeg lo GODT da jeg fant ut at "Surfin' Bird" faktisk er en ekte sang fra 70-tallet. HAHAHA. http://www.youtube.com/watch?v=aDVkpqWGMQQ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 60-tallet vel... Og dette burde folk vite. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 60-tallet vel... Og dette burde folk vite. Ja, my bad. Og hvorfor er det så viktig å vite dette? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Kanskje ikke viktig, men alle burde vite det siden det er en slik stor klassiker. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 60-tallet vel... Og dette burde folk vite. Ja, my bad. Og hvorfor er det så viktig å vite dette? Haven't you heard the word? Du har ikke stor nok e-penis hvis du ikke vet dette. Forøvrig, jeg gleder meg enormt til neste episode! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jo, og den var fantastisk morsom. Jeg lo så grein nesten. Nå sitter det sikkert en hel haug av kristne folk på andre siden av atlanteren og skriver sinte brev. :!: Syns det var morsomt jeg! Jeg har aldri ledd så hardt i hele mitt liv! Beste episoden jeg noen gang har sett Lenke til kommentar
tobn Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) surfin bird episoden var lett genial. hysterisk når ting blir dratt langt ! tobn Endret 12. oktober 2008 av tobN Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Artig referanse til Annie Hall også i den episoden, med Bush og Jesus. Håper Family Guy fortsetter i dette sporet fremover. Lenke til kommentar
Sukkess Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Synes Family Guy er genialt, vil til og med si at jeg liker det bedre enn Simpsons. Tror det er fordi jeg liker karakterene bedre og parodiene på alt og alle. MÅ bare dele to klassikere med dere, selv om dere sikkert har sett de. Slår nok ikke "cool hwhip" og "bird is the word", men ikke langt unna. Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Er i høy kvalitet på youtube. Endret 13. oktober 2008 av -OleChristian- Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Family guy er rett og slett genialt, gleder meg som en unge til neste episode. det artigste med Family guy er alt det randome som skjer hele tiden og Stewie er det shit Endret 13. oktober 2008 av Cpt Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Family guy er bare helt konge! Det er ikke noen bedre serie enn Family Guy! Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Ikke animasjonsserier/komiserier i alle fall Endret 13. oktober 2008 av Cpt Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Forbanna Fox og de rykk-og-napp sendetidene deres. Så frem til nye episoder med Family Guy og American Dad i dag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå