Brian Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Hahahah, hysterisk morsom. Snakk om å dra sangen litt langt og enda lengre, men jeg lo så jeg fikk krampe i trynet. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Jo, og den var fantastisk morsom. Jeg lo så grein nesten. Nå sitter det sikkert en hel haug av kristne folk på andre siden av atlanteren og skriver sinte brev. :!: Daimn Surt å ikke få med seg den ass!! Viasat 4 har ikke sendt fra siste sesong enda. Du finner episoden her. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Fy faen så hysterisk bra dagens episode var! Det rann tårer som bare det pga. all leinga xD gogo family guy! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Bird bird bird Bird is the word Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 I did the math the and the bird is > or = the word Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 http://www.youtube.com/watch?v=ZThquH5t0ow Var ikke få som søkte opp sangen. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Ble litt mer tålelig av The Ramones. Nå har seth mcfarlane virkelig ødelagt full metal jacket for alltid Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 A-well-a everybody's heard about the bird B-b-b-bird, bird, bird, b-bird's the word A-well-a bird, bird, bird, the bird is the word :!: Jeg er ødelagt for alltid... Har hatt sangen i bakhodet helt siden i går! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 A-well-a everybody's heard about the birdB-b-b-bird, bird, bird, b-bird's the word A-well-a bird, bird, bird, the bird is the word :!: Jeg er ødelagt for alltid... Har hatt sangen i bakhodet helt siden i går! Konge sang Lenke til kommentar
fudun Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Well don't you know about the bird? Well, everybody knows that the bird is the word! Lenke til kommentar
Mr_Mellingen Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 haha, så GENIAL episode ledd som søren :!: Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg likte den første halvdelen av episoden, men det ble litt labert med Jesus. Slår sikkert bedre ann i statene. Men alt i alt var det en god episode, bird is the word. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Genial episode ja Kommer til å ta noen dager før den sangen er ute av hodet.... Lenke til kommentar
Brian Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Så jeg er altså ikke alene om å ta meg selv i å nynne på den sangen stort sett hele dagen. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Nei fy,tror den kommer til å sitte fast i ukesvis!.. Også genialt når Brian og Stewie ødelegger platen i skikkelig slowmo stil. Lenke til kommentar
Mr_Mellingen Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Nei fy,tror den kommer til å sitte fast i ukesvis!.. Også genialt når Brian og Stewie ødelegger platen i skikkelig slowmo stil. ja, skulle det være en parodi på en film eller noe? kunne bare virke som om det var tatt fra en scene fra en film Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) For min del var det en parodi på typiske gangsterfilmer fra Hip-Hop miljøet,men andre kan nok tolke det helt annerledes. Endret 7. oktober 2008 av DanielL Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 Eller Office Space: http://www.youtube.com/watch?v=fx0yvVrfBpI Lenke til kommentar
Mr_Mellingen Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 http://www.youtube.com/watch?v=mwjU3HWLM3c...feature=related I loled :!: L4r5: den linken du la ut virker ikke, kom at den ikke er tilgjenlig lengre Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2008 L4r5: den linken du la ut virker ikke, kom at den ikke er tilgjenlig lengreMerkelig. Den fungerer fint her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå