Gå til innhold

Family Guy - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg må nesten bare si at jeg ikke forstår hvorfor serien ble tatt av lufta to ganger. Er jo en genial serie, med genial humor. Jeg har gått over fra The Simpsons til Family guy, vet ikke helt hvorfor. Men, kanskje The Simpsons er for unormale? :p

Jeg så på Simpsons da jeg var mindre. Men i senere tid har sesongene blitt dårligere og dårligere, og jeg har vokst fra serien. Forsiktig, barnslig, fantasiløs humor.

Lenke til kommentar
Jeg synes fortsatt Simpsons er morsomt, men det er jo litt mer handlingsorientert enn Family Guy. Liker seriene på hver sin måte. :)

Ja det er klart. The Simpsons er flinkere til å holde den rødelinjen. Litt som American Dad er i forhold til Family Guy. Men humoren deretter. Om jeg ser en komedie på kino setter jeg større pris på en skikkelig historie, men en animert serie derimot. Her er det absurde, uforutsigbare og de realistiske dialogene som er hysteriske. Jeg vil le, høyt. Da er det bare Family Guy av de to som gjelder.

Lenke til kommentar

Family guy er genialt... Noen som kan fortelle meg hvilken episode dette er: Chris har pelt en busemann, og jager Meg med den. Meg skriker, Lois sier "stop it" og Chris sier noe i retning: "What good are my [busemenn, på engelsk] if I can't share them with the downs people". Hysterisk, mitt favoritt øyeblikk i løpet av de 6 sesongene jeg har sett...

Men jeg husker altså ikke hvilken det er, anyone?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...