ultimatedeskjet Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Jeg ble positivt overrasket. Gleder meg til neste episode den 4. oktober. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Hehe,Stewie er virkelig hjelpsom for Brian i den episoden;) Hysterisk morsom episode! Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Jeg må nesten bare si at jeg ikke forstår hvorfor serien ble tatt av lufta to ganger. Er jo en genial serie, med genial humor. Jeg har gått over fra The Simpsons til Family guy, vet ikke helt hvorfor. Men, kanskje The Simpsons er for unormale? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Jeg må nesten bare si at jeg ikke forstår hvorfor serien ble tatt av lufta to ganger. Er jo en genial serie, med genial humor. Jeg har gått over fra The Simpsons til Family guy, vet ikke helt hvorfor. Men, kanskje The Simpsons er for unormale? Jeg så på Simpsons da jeg var mindre. Men i senere tid har sesongene blitt dårligere og dårligere, og jeg har vokst fra serien. Forsiktig, barnslig, fantasiløs humor. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Jeg synes fortsatt Simpsons er morsomt, men det er jo litt mer handlingsorientert enn Family Guy. Liker seriene på hver sin måte. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Jeg synes fortsatt Simpsons er morsomt, men det er jo litt mer handlingsorientert enn Family Guy. Liker seriene på hver sin måte. Ja det er klart. The Simpsons er flinkere til å holde den rødelinjen. Litt som American Dad er i forhold til Family Guy. Men humoren deretter. Om jeg ser en komedie på kino setter jeg større pris på en skikkelig historie, men en animert serie derimot. Her er det absurde, uforutsigbare og de realistiske dialogene som er hysteriske. Jeg vil le, høyt. Da er det bare Family Guy av de to som gjelder. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Det er som dei fleste seier, Simpsons er litt meir handlingsorientert, medan family guy er ein serie der det kjem den eine morosame situasjonen etter den andre. Eg synest begge seriar er morosame, men Family Guy er favoritten. Sjølv likar eg òg Futurama og South Park. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 KONGE episode Lo så tårene trilla flere ganger Lenke til kommentar
Tronnan Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Så lenge Quagmire er involvert i de fleste episodene, er jeg fornøyd. Han er kanskje den fiktive karakteren jeg har flirt mest av, period! "Hey, I felt guilty once, but she woke up half way through!" Lenke til kommentar
BorgeF Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Har nettopp sett denne, og holdt på å le meg skakk!!! Herregud så genialt!! Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Har nettopp sett denne, og holdt på å le meg skakk!!!Herregud så genialt!! Du har noe å glede deg til. Kommer litt ut i sesongen Velkommen til forumet forresten Endret 1. oktober 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
trillebår Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Family guy er genialt... Noen som kan fortelle meg hvilken episode dette er: Chris har pelt en busemann, og jager Meg med den. Meg skriker, Lois sier "stop it" og Chris sier noe i retning: "What good are my [busemenn, på engelsk] if I can't share them with the downs people". Hysterisk, mitt favoritt øyeblikk i løpet av de 6 sesongene jeg har sett... Men jeg husker altså ikke hvilken det er, anyone? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) nei nå roter jeg Endret 1. oktober 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Brian Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Siste episoden var genial som vanlig. Gleder meg allerede til neste episode. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Skal det ikke komme en ny episode i dag? Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Vi har mista Viasat 4 nå Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Jo, og den var fantastisk morsom. Jeg lo så grein nesten. Nå sitter det sikkert en hel haug av kristne folk på andre siden av atlanteren og skriver sinte brev. :!: Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Jo, og den var fantastisk morsom. Jeg lo så grein nesten. Nå sitter det sikkert en hel haug av kristne folk på andre siden av atlanteren og skriver sinte brev. :!: Daimn Surt å ikke få med seg den ass!! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Syns ikke den surfing bird storyen var noe morsom i det hele tatt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2008 Det synes jeg... Det som er så hysterisk morsomt er hvordan de tar historien, strekker poengene litt for langt og så setter på turboen så det blir litt for langt opphøyd i tiende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå