Brian Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Kommer ikke på så mange episoder akkurat i hodet, men av siste sesong er vel Blue Harvest å anbefale. Jævlig bra parodi på Star Wars. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Har den på DVD, begynner nesten å gråte av latter hver gang. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Skaffet meg denne for en stund siden, fikk med dritsvær t-skjorte (XXL eller noe) og diverse andre greier. Fantastisk samlerboks, som anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 I episoden som vart sendt på Viasat 4 for en halvtime siden (S05E06 - Prick Up Your Ears) er det et klipp som ser ut som en eller annen 80-talls film eller serie etter Lois sier 'Oh no!' når hun blir oppsagt. Om det er det, fra hvilken? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Er ikke det fra Knight Rider? Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Jo, ser ut som det. Takker Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Sykt at de hadde idag referanse til noe av det ekleste som finnes på nettet. 1cup2girls. Artig at de tør i det konservative USA. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Sykt at de hadde idag referanse til noe av det ekleste som finnes på nettet. 1cup2girls. Artig at de tør i det konservative USA. Har ikke sett klippet før du sa det. Men dette ble vel klippet vekk, jeg kan ikke huske at den scenen var med i episoden. Morsom i alle fall. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 De viste ikke bilder fra det men de stewie så filmen mens kameraetvinkelen var bak skjermen, mens musikken fra filmen ble avspilt. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Sykt at de hadde idag referanse til noe av det ekleste som finnes på nettet. 1cup2girls. Artig at de tør i det konservative USA. Hvilken episode mener du? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Sykt at de hadde idag referanse til noe av det ekleste som finnes på nettet. 1cup2girls. Artig at de tør i det konservative USA. Hvilken episode mener du? Skulle egentlig vært i episoden Back to the Woods, men ble ikke tatt med. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Du får høre med viasat4, nedlaster ikke så aner ikke hvilken episode det er. Men ihvertfall 10sept, kveldsvisningen. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Family Guy er Geialt Syns Stewie er morsomst :!: Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Det er et klipp på Family Guy hvor et barn får et ønske (fordi han har kreft). Sånn foregår det: -Can you cure my cancer? -Noooo but Spiderman can give you a giftcard to...(?) (så kommer ''spiderman'' en feit mann med dårlig hygiene og sier: Meh... Here.. Get well.. med en skikkelig lat stemme. Klippet er uhyre morsomt. jeg må vite hvilken episode det er fra! inv_biggrin.gif takk på forhånd Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Har lest at den nye episoden ble vist 9:00 pm i dag. Når er den å se i Norge? Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Har lest at den nye episoden ble vist 9:00 pm i dag. Når er den å se i Norge? Regner med at den da blir vist på Fox kl 3 i natt (for oss). Kommer muligens på Familyguyx i morgen tidlig da. Tviler på at Viasat 4 viser den med det første. Btw, http://familyguy.wikia.com/wiki/Love_Blactually Endret 28. september 2008 av Kaggen Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Oki, takker. Fy søren jeg gleder meg. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Fantastisk serie =) Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Korte klipp fra den siste episoden lagt ut. Jeg personlig klarer ikke å se dem enda, jeg må vente til hele episoden kommer ut. Klikky =) Endret 28. september 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Hahah, fantastisk morsom, den nye episoden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå