Gå til innhold

Family Guy - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HAha !! Han gir sønnen en død frosk fordi han kræsja forholdet hans til (første ? ) dame ^^, xD Stewie blir mer og mer homo ! Oo Han begyne i tidligere sesonger som mye mer OND nå blir han mer og mer gay xDStewie kommer på chris' blind date "Wooow..!" haha

Noen som har noen anelse om når sesong 7 begynner ? Starter det ikke med en ny star wars versjon ?

Lenke til kommentar
HAha !! Han gir sønnen en død frosk fordi han kræsja forholdet hans til (første ? ) dame ^^, xD Stewie blir mer og mer homo ! Oo Han begyne i tidligere sesonger som mye mer OND nå blir han mer og mer gay xDStewie kommer på chris' blind date "Wooow..!" haha

Noen som har noen anelse om når sesong 7 begynner ? Starter det ikke med en ny star wars versjon ?

Tviler da på at de lager en ny Star Wars parodi-episode, men kanskje parodi av en annen serie. :D

Lenke til kommentar
Syns family guy er greit å se på. Men blir på en måte ikke "glad" i karakterene =/ Så jeg har ikke giddet å fulgt ordentlig med.

Hvis du har mulighet og tid til å se litt, så tror jeg nok at du kommer til å bli ganske glad i Peter sine flashbacks, og Stewie sine merkelige påfunn for å drepe Lois. :p Jeg liker hvert fall Stewie veldig godt. :)

Lenke til kommentar
Syns family guy er greit å se på. Men blir på en måte ikke "glad" i karakterene =/ Så jeg har ikke giddet å fulgt ordentlig med.

i starten var ikke jeg heller noe fan av serien. Men så kom jeg inn i humoren og nå ler jeg meg ihjel :rofl:

edit:

:!: Har dere sett den episoden Peter gir Stevie PUPP ?? :rofl:

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Dere vet sikkert det er lett å finne klipp fra Family Guy på Youtube o.l, men det er et spesielt jeg leter etter, som jeg ikke finner. Det er fra episoden Road to Europe, der Stewie og Brian er på en turistbuss i München, og Brian krangler med en guide om andre verdenskrig. Synes den scenen er litt vel vanskelig å finne, til tross for hvor morsom den er, (etter min mening)

Lenke til kommentar
Family guy er helt fantastisk. Og mye bedre enn American Dad^-^

Det er så som så.

Selv om de er like og ulike på samme tid, så bruker det å variere mellom hver episode for min del om hvilken som er best.

Over lengre tid er nok Family Guy best, men jeg liker den humøren som kommer frem i American Dad, nemlig parodien på patriotismen, terror-politikken osv.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+981287349

Elsker alle episodene med Stewie i, liker spesielt godt "And the wiener is..." i sesong 3

Family Guy er en super serie, men jeg syns personlig at South Park er bedre.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Må oppriktig talt si at jeg synes South Park er hakket bedre. Jeg prøver å ikke rangere de, men når alt kommer til alt, så synes jeg at South Park er den mest geniale av de store animerte seriene. De sparer liksom ikke på noe i South Park. Merkelig at de slipper unna med en del av det de driver med, selv om de har såpass høye seertall som de har.

Den første episoden jeg så av Family Guy var Perfect Castway og jeg lo så godt at jeg fikk seriøse problemer med å puste. Trodde jeg skulle dø av oksygenmangel. I ettertid har jeg selvfølgelig sett alle episodene, og den første sesongen syntes jeg var mer eller mindre dårlig. Fra den andre sesongen og frem til den fjerde var det noen opp- og nedturer, men for det meste godt materiale og geniale episoder. Jeg lo meg gjennom hele femte sesong. Den første episoden i sesong seks var rett og slett glimrende, og så langt har de holdt seg godt ut gjennom sjette sesong, bortsett fra den siste episoden, som jeg ikke syntes noe om.

Forresten, hvilke Family Guy-sanger liker dere best?

Mine favoritter må være The Freakin' FCC og The Road to Rhode Island.

Endret av Harald Strandbakken
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Noen som føler for å poste de mest humoristiske episodene i Family Guy ?

Skal ned til Spania snart og vil gjerne legge noen episoder inn på ipoden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...