Gå til innhold

Family Guy - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Veit at dette er litt "off topic" i forhold til det dere snakker om i tråden nå. Men, jeg må bare få sagt at jeg digger denne serien. :p Likte Simpsons veldig godt før, men må nok si at det har blitt slik at jeg liker Family Guy bedre. Stewie er en genial karakter, og Peter har mange morsonme "tilbakeblikk". Har sett alle episodene frem til sesong 6, og er strålende fornøyd med det jeg har sett. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er ikke alene i alle fall. Da jeg oppdaget family guy og så et par episoder var jeg hekta. Har nå sett alt som er av family guy, utenom siste episode som jeg skal se nuh!! Jeg synes family guy er bedre enn simpsons, for all del simpsons er også bra og jeg ser også mye på det, men family guy har det lille ekstra. :)

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

Var jævlig skeptisk til Family i de første episodene (syntes det ligna for mye på The Simpsons), men skulle ikke mye til å falle for lille Stewie :D

Akkurat nå elsker jeg serien, og ser heller på det som en genial Simpsons-parodi enn en kopi. Family Guy > The Simpsons :)

Lenke til kommentar

Jeg synes faktisk American Dad funker bedre enn Family Guy, det er mer... sykt, på en måte. Allikevel er Family Guy en utrolig bra serie. The Simpsons er litt annerledes, jeg synes ikke det er morsomt. The Simpsons har alltid moral på slutten også, det blir litt kleint og flaut for meg.

Lenke til kommentar

Man får 50 k treff om man søker på family guy på youtube.. Når jeg lasta opp et genialt klipp jeg ikke fant der, ble den ikke godtatt av fox stod det. Hva er grunnen ? Har de sån fra nå av så kommer ikke flere family guy klipp inn her eller er det noe spesielt ? Må man gi spesiell oppmerksomhet til fox og family guy Folka eller ?

Hva er grunnen ? Oo

takk for svar !!!!

Lenke til kommentar

Så en jævli bra episode i dag. Stewie var som en klegg på mora, og Peter anmeldte legen for voldtekt. Han hadde tatt en prostatasjekk på han, altså en finger i stjerten -noe Peter ikke var klar over.

Like før jeg dævva av latter !!! :rofl:

Lenke til kommentar

Hahah, konge bilde. :D

Satt og funderte på det samme selv, søkte litt rundt, men det har ikke kommet noe nda, selv om wikipedia påstår siste epiosde i sesong 6 skal slippes i dag. Mulig det kansje ikke kommer før i morgen da, med tanke på at det er søndag.

Lenke til kommentar
Så en jævli bra episode i dag. Stewie var som en klegg på mora, og Peter anmeldte legen for voldtekt. Han hadde tatt en prostatasjekk på han, altså en finger i stjerten -noe Peter ikke var klar over.

Like før jeg dævva av latter !!! :rofl:

Stewie: "Lois! Lois! Lois! Lois! Lois! Lois! Lois! Lois! Mom! Mom! Mom! Mom! Mom! Mom! Ma! Ma! Ma! Ma! Ma! Ma! Ma! Mommy! Mommy! Mommy! Mommy! Mommy! Mommy!"

Lois: "WHAT?!?!"

Stewie: "Hi! Hihihihi. :p"

Digger det der. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...