Krom-stag Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Victory shall yet be mine! Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 I like to stay in chat, but your a total bitch :!: Bra ep. so far. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 What a douche ... Jeg synes den siste FG episode var rå, andre som har sett den? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Peter's Daughter ja? Så den i dag Endret 26. februar 2008 av Brian_N Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Den er bra, men jeg så "Back to the Woods". To episoder frem. Her kan man se den " http://www.familyguyx.net/ " (eller: pirate, yar!) Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Dumt når det er så lenge mellom hver episode. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 27. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2008 Noen som vet når neste episode kommer? Hva er greia med så usaklig sendeplan da? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Neste episode kommer førstkommende mandag Gleder meg ^^ Lenke til kommentar
Brian Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Woho, ny episode i dag!!!!!!!!!!! Da har jeg noe å se på når jeg spiser middag etterpå. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Woho, ny episode i dag!!!!!!!!!!! Da har jeg noe å se på når jeg spiser middag etterpå. Kan ikke akkurat si at det var den beste episoden jeg har sett, men var jo litt morsomt når Chris spurte Herbert om han var pedofil. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 hysj nå, jeg har jo ikke sett den enda. Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Woho, ny episode i dag!!!!!!!!!!! Da har jeg noe å se på når jeg spiser middag etterpå. Kan ikke akkurat si at det var den beste episoden jeg har sett, men var jo litt morsomt når Chris spurte Herbert om han var pedofil. hehe ja det var morsomt syntes denne episoden var drit morsom jeg haha var så bra når stewie snakka med brian i telefon om lois sin.. ehem.. you know.. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 Jævlig kul serie! Vi mistet kabeltvn her en dag, og da hadde vi maraton på Family Guy. Lo meg skakk ihjel, måtte ta meg en dusj, fordi jeg var svett av all fliringa. Stewie skulle utslette all brokkoli :!: Lenke til kommentar
Moff Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 Så sykt bra med Here comes a story of a hurricane sangen etter at stewie eier jenta på high school xD Den gangen minna litt om wee man's gange når han går naken gjennom konferanserommet i Jackass 2 ^^, Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Ja da har jeg også sett den siste FG episoden. Synes den var morsom nok, handlingen følgte også en rød linje som er bra. Spoiler Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 13. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Haha, så nettopp S04E07 (Brian the Bachelor). Er så vittig når Stewie begynner å snakke om romanen Brian skriver og snakker lysere og lysere. Endret 13. mars 2008 av Kaggen Lenke til kommentar
Brian Skrevet 13. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2008 Haha ja, det er så jævli bra. Men når kommer forresten neste episode? Finnes det en oversikt over når episodene kommer? Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 13. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2008 Wikipedia - list of family guy episodes Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 Hva synes dere om den siste episoden? Jeg syntes den hadde sine øyeblikker. Brian er en av mine favoritt figurer i serien, det hjelper godt at episoden handler mye om han. Ønsker litt mer av Peters sprøe påfunn. Alt i alt helt grei episode. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Har ikke sett den enda, skal spare den til i morgen. Gleder meg til å se den. Dessuten kommer neste episode allerede 4. mai. Endret 28. april 2008 av Brian_N Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå