Gå til innhold

Family Guy - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blue Harvest, første episode i sesong 6.

Hehe, Family Guy er sjukt bra. Den der star wars episoden, da Peter fant den sofaen.. da var det nære på at jeg fikk hjerte probleme åsså tongue.gif lo så sinnsykt laugh.gif

Hahaha, den lo jeg også godt av, fikk nesten ikke puste.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

Når Stewie snakker med folk har jeg oppfattet det sånn at det er kun Lois og Brian som skjønner hva han sier og de andre bare ser rart på han eller ikke ser på ham i hele tatt.

Et eksempel der Lois snakker med ham fra den aller første episoden (12 min. ut i episoden):

-(Stewie skyter piler som treffer stolen som Lois sitter på)

-"Stewie, why don't you play in the other room?"

-"Why don't you burn in hell?"

-"Wow, no desert to you young man".

Så er det kun Lois og Brian som skjønner hva han sier?

Lenke til kommentar

Det har jo vært flere ganger Stewie har snakket til andre utenom Lois og Brian. Husker ikke hvilken episode, men i en episode er Stewie på flyplassen eller noe slikt. En fremmed kommer bort og spør: Aren’t you a little young to travel alone? (eller noe sånt) da sier Stewie: Aren’t you a little old to wear braces. Mannen har tannregulering og det er tydelig at han forstår Stewie.

Lenke til kommentar

Jeg fant dette som kan forklare en del av myten. Fra wikipedia.

Communication with adults

Seth MacFarlane has established a few general rules as to how Stewie communicates with others.

Brian always understands

Brian is, as of now, the only main character whose ability to understand Stewie is unambiguous; the two always converse normally. In "Running Mates", Brian briefly appears to hear Stewie's thoughts; this phenomenon has not been explored in subsequent episodes.[13]

Adults understand, but disregard Stewie

Throughout the first two seasons of the series, it was suggested that none of the other prominent characters (with some minor exceptions) could understand what Stewie says, apparently hearing what he says through their ears as infantile blathering. At the end of the episode "E. Peterbus Unum", the question of whether adults could understand Stewie is raised. In the DVD audio commentary, MacFarlane explains adults can understand him, but don't take him seriously, "sort of like... if a four-year-old who [could] talk told you to 'fuck off', you'd think it'd be cute." In this manner, characters acknowledge Stewie, but pay no mind to his often-insulting addresses, such as calling Peter "the fat man" and referring to Lois by her given name. His insults are occasionally heard, such as when Stewie tells Lois "Why don't you burn in hell?!" Lois replies, "Well, no dessert for you, young man."[3]

Lenke til kommentar

Eier du i det hele tatt noen form for humor? Og slående argument "Så jævlig dårlige tegninger og tullete sykt."

Må det da være prikkfritt tegnet for å være noe å se på i det hele tatt? Hvor mange episoder har du sett? Det skal ikke gå an å ikke like family guy :D

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...