TomWhittaker Skrevet 20. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 Streik. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 20. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 Streik. Er det grunnen? Lenke til kommentar
Beli Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 oh, ja hvem liker IKKE Family Guy? Yndlingskarakteren må vel være Stewie.. han er kul med den gamle britiske aksenten =) Lenke til kommentar
Stangern Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Funny as hell! Lenke til kommentar
Slaxxor90 Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Family guy er drit bra! Beste serien... Lenke til kommentar
Stangern Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Family guy er drit bra! Beste serien... Enig i den ass Lagt inn hele sesong 6 på iPod'en min nå Endret 1. januar 2008 av Stangern Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Noen som har hørt noe om når de starter opp igjen? Digger Family Guy, beste serien noen sinne Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 neste episode skal visstnok lanseres 13. januar eller noe sånt. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 neste episode skal visstnok lanseres 13. januar eller noe sånt. Gull, skal absolutt lastes ned *Mine innlegg* Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 6. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2008 Alle FG episodene kan også sees at family guy x, sikkert nevnt før. Lenke til kommentar
Stangern Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Hvem er yndlings figuren deres i family guy da? Selv liker jeg Peter og Brian veldig godt Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Hvem er yndlings figuren deres i family guy da? Selv liker jeg Peter og Brian veldig godt Peter og Stewie. "Victory is mine" . Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 25. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Ikke noen ny episode denne uken? Endret 25. januar 2008 av +Newborn+ Lenke til kommentar
BlindAct Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Stewie (selvfølgelig) og Joe Swanson er mine favoritter, Joe er liksom så... intens hvis du skjønner, så mye at det blir morsomt veldig ofte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Family guy er den beste serien av alle. Går ikke an å ikke like den Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Family Guy er ikke bra. DE ER BEST De er så bra att jeg blir forbanna på folk som ikke liker de Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Enig at Family Guy er best. Men etter å ha sett alle episodene x antall ganger blir jeg litt lei. Da fungerer South Park og American Dad som variasjon, men jeg faller alltid tilbake til Family Guy. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Family guy er best, simpsons er også bra men blir kraftig slått av family guy. Hvis du virkelig forstår humoren deres så liker du det, garantert. Sitter å ler som bare juling på hver episode jeg ser. Har nettopp skaffet meg det som er av sesong 6 så langt, og parodien på star wars var bare genial, lo så jeg skulle krepere. Har egentlig ingen favorittfigur i serien, alle er like morsomme på sin måte. Hysterisk når den gamle grisen legger an på småunger. Elsker family guy, håper de lager mange mange sesonger til, jeg skal i alle fall ikke slutte å følge med, aldri. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Hehe, Family Guy er sjukt bra. Den der star wars episoden, da Peter fant den sofaen.. da var det nære på at jeg fikk hjerte probleme åsså lo så sinnsykt :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå