Gå til innhold

Family Guy - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det jeg liker best med FG er når Peter tok på seg spidermandrakt og dro seg bortover tørkesnoren og sang "dydydydydydydydydydydydydydydydy(batman sangen for de som ikke visste det) - SPIDERMAN! :)

Da knakk jeg totalt sammen. :lol:

5149376[/snapback]

Hvilken episode var det igjen? :!:

Lenke til kommentar
"Like that time I outfarted Michael More" :p

5149433[/snapback]

Haha, det der var genialt :D

Det jeg liker best med FG er når Peter tok på seg spidermandrakt og dro seg bortover tørkesnoren og sang "dydydydydydydydydydydydydydydydy(batman sangen for de som ikke visste det) - SPIDERMAN! :)

5149376[/snapback]

5149532[/snapback]

Det er fra filmen om jeg ikke tar feil.

Lenke til kommentar

5149376[/snapback]

5149532[/snapback]

Det er fra filmen om jeg ikke tar feil.

5152851[/snapback]

Syns å huske det ja, men jeg skrev ikke det, for å være på den sikre siden. Man vil jo ikke dumme seg ut heller. :tease:

*edit* men det klarte jeg med glans likevel. :w00t:

Endret av vgard
Lenke til kommentar

Family Guy er veldig bra ja, på høyde med The Simpsons og Futurama. Family Guy er mye bedre enn Simpsons 2001-2005 ;) Futurama Derimot er en smule bedre, synes nå jeg! Har Alle episodene i seosng 4 så langt, har elsket alle sammen, og vil gjerne si litt om de 2 nyeste:

Family Guy - PTV

Denne episoden minner mye om Old School family guy, masse kule referanser! Historien blir litt tynn etterhvert men den er god nok. Hvis man kan en del om USA og TV, vil du elske denne episoden, den handler OM TV. Og er kåret av folket til den beste episoden av family guy

Kilde: http://www.planet-familyguy.com/pfg/episod...&sort=r&order=d

Family Guy - Brian Goes Back To College

Denne episoden elsket jeg! Peter og gjengen blir til A-Team, masse gamle spøker blir tatt om igjen, en veldig bra episode som får deg til og mimre :) Denne liker jeg veldig godt :D

Håper at Futurama også blir tatt opp igjen. Har ikke DVD'ene solgt en del nå da?

Lenke til kommentar
Var det der Bart ble mamas boy?

5164612[/snapback]

Hva mener du? Den siste episoden av The Simpsons var den "mama boy"-episoden, ja. Men jeg snakket om siste episode av Family Guy - og til slutt henviste jeg til vendingen The Simpsons tok for noen år siden.

Håper at Futurama også blir tatt opp igjen. Har ikke DVD'ene solgt en del nå da?

5165160[/snapback]

GotFuturama.com byr på mye interessant informasjon. Tror ikke det har så mye å si hvor mange DVD-er av serien de selger, men heller hvor mange DVD-er av den kommende filmen de selger.

Vært en del positivite nyheter om Futurama i det siste, veldig oppmuntrende.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Family guy er helt sinnsykt bra har bare fått sett fram til midten av sesong 2 nå men forresten er fet 7 episoder i hver sesong eller mer?

5251957[/snapback]

Antar det er 22 episoder i alle sesonger etter sesong 1, i hvertfall i overkant av 20.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...