NightKeeper Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 w00t. Visste ikke at FGS06 hadde begynt, så akkurat ferdig de siste episodene i S05. Snurr episode Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 Sesong starten var ein absolutt bra episode. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 Skuffet over hvor lite morsom den var - noen småmorsome episoder, men det skulle bare mangle. FG var mye bedre for ti episoder og før det siden! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 Skuffet over hvor lite morsom den var - noen småmorsome episoder, men det skulle bare mangle. FG var mye bedre for ti episoder og før det siden! 9570745[/snapback] Jizz...det er første episoden i sesongen...og allerede så skal du bedømme den rett ned? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 Skuffet over hvor lite morsom den var - noen småmorsome episoder, men det skulle bare mangle. FG var mye bedre for ti episoder og før det siden!9570745[/snapback] Jizz...det er første episoden i sesongen...og allerede så skal du bedømme den rett ned? 9572463[/snapback] Bedømme hva rett ned? Sesongen eller episoden? Om det er sesongen, så har jeg ikke sagt noe om at den er dårlig, selv om jeg frykter det. Og om det er episoden, så skjønner jeg ikke hvorfor det er galt å bedømme episoden uansett hvor i sesongen den er. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 Pff. Det var en jævli bra episode, og den var lang også! Herlig for oss Star Wars-entusiaster Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 er det ikke den syvende sesongen som er i gang? Eller regner dere sesong 5 som del 2 av fjerde? Lenke til kommentar
DimebagBarrell Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 For første gang på 2 år begynte jeg å le av family guy! Denne episoden var utrolig bra, men jeg tror at FG kommer til å fortsette med episoder av sesong 5 kvalitet utover sesongen, det var utrolig mye arbeid i denne episoden, og det kan man se. De neste episodene blir nok elendige igjen, men det får man jo se Lenke til kommentar
quakie Skrevet 8. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2007 Noen som har sett dagens episode? Jeg synes hvertfall at den var ganske bra! Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 Har sett de 2 første episodene i sesong 6. Herregud så elendig! Kvaliteten har gått ned ekstreemt siden slutten på forrige sesong. Skal prøve meg på episode 3 idag. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 Snakker du om Star Wars-episoden? Det er kanskje det beste som har skjedd Family Guy. "Play the same song!" "Same song? OK!" Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 Rrred October, standing by. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 Pff. Det var en jævli bra episode, og den var lang også! Herlig for oss Star Wars-entusiaster Second that.. Jeg som elsker når det kommer små Star Wars-referanser i FG. .Også kommer en 45 min lang en.. Haha Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 er det ikke den syvende sesongen som er i gang? Eller regner dere sesong 5 som del 2 av fjerde? Det er sesong 6 som har startet. Dvd'ene er faktisk feil, siden det står at sesong6 nå kommer ut. Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 9. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2007 Hvis du liker family guy så fint for deg. hvorfor skal du absolutt ha andre mening? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2007 DVDene er vel ikke feil, det er tidligere tagging av scenen som er feil. Family Guy hadde en lang pause, og når de startet opp igjen tagget scenen det som en ny sesong, noe det ikke er. Det har de begynt å rette opp i nå. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 11. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Jizz...haha Uhm, family guy har vært fin-fint så langt. Endret 11. oktober 2007 av Lord^ Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 18. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2007 Er det pause i sesong 6 nå eller? Lenke til kommentar
royale Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. desember 2007 Ja, fant ingen dato om når det kommer tilbake. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 19. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2007 Ja, fant ingen dato om når det kommer tilbake. Nei, ikke jeg heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå