Deosl Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) The fifth season premiere this September will be an hour long episode re-telling the events of STAR WARS EPISODE IV: A NEW HOPE in typical "Family Guy" fashion 8728181[/snapback] 10mins preview på youtube: http://www.youtube.com/watch?v=j-ehLDVoujI Endret 3. juni 2007 av Deosl Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 FG er artig, men de stjeler som noen ravner fra Simpsons. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Det er noen hakk under Simpsons, men likevel nærme perfekt Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 De siste episoden tyder på mangel på kreativitet. Den fugelen og Peter som sloss? Herregud.. bare irriterende! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2007 Det er jo nostalgisk. ^^ Apropos "Hell Comes To Quahog". Det er så priceless når iren er tilbake. "So you got a tank, big whoop, wanna fight about it?" Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 De siste episoden tyder på mangel på kreativitet. Den fugelen og Peter som sloss? Herregud.. bare irriterende! 8779492[/snapback] Jeg syns det var herlig. Jeg tror FG innser hvor mye de overdriver. Derfor må de overdrive overdrivelsene sine. Håper dog at de roer seg litt ned. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 Birdfight er aldri overdrevet. FG kunne ha kjørt en dobbelepisode med kun birdfight uten å ha merket noe til det. Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 6. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2007 skal være enig med at birdfight greiene begynner å bli en smule kjipt men de første gangene man ser det så ler man jo.. Lenke til kommentar
royale Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juni 2007 Den Star Wars parodien var konge, gleder meg til den kommer. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 8. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2007 Synes ikke at den var sånn ekstremt morsom (Star Wars-parodien), men et absolutt must for meg som en stooor Star Wars fan.. Hadde vært fett om de tok for seg alle filmene, men det blir vel veldig mye jobb, og kun intressant for spesielt intresserte antar jeg Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Umm, noen som fikk md seg Family Guy @ comic con ? En ny karakter kommer i neste sesong, en norsk baker!! Blir spennende å se om de gjennomfører det riktig med talen etc. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 5. august 2007 Rapporter Del Skrevet 5. august 2007 Fan, det blir artig! Ser ikke så mye på FG nå. Jeg var giga-fan da jeg så de første episodene for 2-3 år siden, men nå som han bakern joiner, må jeg nok få fatt på FG tittinga! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. august 2007 Rapporter Del Skrevet 6. august 2007 Har sett alle episodene minst 2 ganger. Gleder meg til det kommer mer. Håper bakern blir morsom. Norsk og greier, tihi. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 18. august 2007 Rapporter Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Jeg måtte bare vise denne artige detaljen jeg la merke til da jeg så en episode av FG: Endret 18. august 2007 av nirvana1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 Herregud folks, dere MÅ se denne nye episoden, den er wicked Jeg storkoste meg Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Haha.. Artig detalj! Endret 24. september 2007 av TomJ Lenke til kommentar
sissel- Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 love it :-) Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 Klassisk episode. Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 Klipp fra Star Wars episoden: http://uk.youtube.com/watch?v=1b9ojzxhHBk Utrolig bra episode, jeg likte spesielt Real Player vitsen (omtrent 3:15 min på youtube klippet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå