d'espresso Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Når chicken-fighter varer i 5 minuter blir det bare døllt.. Noen som har sett Cartoon Wars-episodene fra South Park? Synes nesten måten de fremstiller Family Guy på der er rett, er jo bare "You think that's bad? Remember the time..". "No way!, It was much funnier when I.." osv.. Edit: Liker best family Guy sesong 1 - 3, jeg Men føler meg alene Endret 7. mai 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Snakker vi overall har alle seriene Simpsons å takke, for sjangeren, for en del av historiene, for karakterene og for å bryte ned grenser slik at disse seriene kan fortsette i samme stil. Snakker vi siste sesong fra hver serie, så ligger South Park best an. Simpsons har sine øyeblikk men ingenting fantastisk lenger, FamGuy suger som sagt i sesong 6 og American Dad holder det samme lave nivået som alltid. Futurama kan bli den store vinneren, da de har hatt god tid til å tenke over nye konsepter i løpet av den lange pausen. Jeg er optimistisk og håper på en knallsterk sesong. Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Når chicken-fighter varer i 5 minuter blir det bare døllt.. Noen som har sett Cartoon Wars-episodene fra South Park? Synes nesten måten de fremstiller Family Guy på der er rett, er jo bare "You think that's bad? Remember the time..". "No way!, It was much funnier when I.." osv.. Edit: Liker best family Guy sesong 1 - 3, jeg Men føler meg alene 8561462[/snapback] Det er du ikke Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Når chicken-fighter varer i 5 minuter blir det bare døllt.. Noen som har sett Cartoon Wars-episodene fra South Park? Synes nesten måten de fremstiller Family Guy på der er rett, er jo bare "You think that's bad? Remember the time..". "No way!, It was much funnier when I.." osv.. Edit: Liker best family Guy sesong 1 - 3, jeg Men føler meg alene 8561462[/snapback] Det er jo akkurat det Family Guy er.. Om det ikke hadde vært cutscenes og sånt så hadde den ikke akkurat skilt seg ut så mye.. Likte denne episoden jeg. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Poeng til deg. Skjønner ikke hvorfor så mange klager på produktet. Om dere foretrekker South Park eller Simpsons så er det vel bare å flagge ut til de respektive trådene da vel? Jeg for min del har ikke sett en eneste Simpsons-episode på flere år (siden jeg hverken finner det interessant eller særskilt morsomt). Det kunne ikke falt meg inn å oppsøke Simpsons-tråden og vise min misnøye hver eneste gang det kom en ny episode. zZz. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg kommer ikke hit og viser min missnøye etter hver episode, bare så det er sagt. Og jeg likte Family Guy, så jeg kan da være i denne tråden..? Jeg skjønner at Family Guy er sånn, men det er jo blitt helt ille med cutscenes og chicken-fights! Det er det jeg vil frem til! Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Det var cutawaysa som skillte ut FG ja, men i sesong 1-3 ble de brukt i mer skjeldent og tilfeldig enn nå for tiden. Før var det ikke "Just like the time when i..", det var helt "out there", men fortsatt var de så skjeldene at når de skjedde lo du ræva av deg( "The mystery box could be anything, it could even be a boat!", "Big fat Phony" osv.), FG var genialt før, det er derfor jeg ser nå =) Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 sessong 5 er den beste (halve) FG sessongen synes jeg selv om jeg bare har sett halve.. så kommer nok sessong 3 på andre.. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Hvorfor er folk så jævla ivrige med å dra fram hvilke sesonger/episoder som er best? Det er sånt man skal si når the show is over.. Lenke til kommentar
Namek Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Hvorfor er folk så jævla ivrige med å dra fram hvilke sesonger/episoder som er best? Det er sånt man skal si når the show is over.. 8571703[/snapback] De mener nok hittil... Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Hvorfor er folk så jævla ivrige med å dra fram hvilke sesonger/episoder som er best? Det er sånt man skal si når the show is over.. 8571703[/snapback] Ehh...nei? Alle har rett til meninger etter 5 sesonger Skal man holde kjeft i 8 åtte år da? Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Hvorfor er folk så jævla ivrige med å dra fram hvilke sesonger/episoder som er best? Det er sånt man skal si når the show is over.. 8571703[/snapback] Ehh...nei? Alle har rett til meninger etter 5 sesonger Skal man holde kjeft i 8 åtte år da? 8576319[/snapback] enig hehe Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 11. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 Den nyeste episoden var jo ganske bra da Butscratcher? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 11. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Get your buttscratcher here.. BUTTSCRATCHA!? edit: http://www.youtube.com/watch?v=ieBNWlRcpsE Endret 12. mai 2007 av Armageddon Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 12. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2007 Denne nye episoden likte eg veldig godt. Buttscratcher! Genialt. Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 12. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2007 når og hvilken dag og kanal går family guy på nå? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 12. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2007 når og hvilken dag og kanal går family guy på nå? 8595994[/snapback] Som sagt, så går ikke Family Guy på norske kanaler lengre.. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Buttscratcher.mp3Buttscratcher_2.mp3 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Family Guy er i likhet med South Park og andre serier beskytte av opphavsretten. Linker til sider som viser episoder av disse, eller som linker til andre sider som gjør det er derfor forbudt her på forumet med mindre sidene er godkjent av rettighetshaver. Det holder ikke at sidene sier at "vi hoster ingenting, og tar ikke noe ansvar for om sidene vi linker til har lov til dette". En post blir slettet. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå