Snerk Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Mmkay, men hvordan kanal går det på da? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg savner de gode dialogene. Hva skjedde med scener som når Lois er i fengsel med Q-man i bakgrunnen, eller når Brian skal lære Stewie yatzy? Det var klassiske FG-øyeblikk, nå ser vi aldri sånt lenger. Dialogen er blitt fyll mellom cut-scenene =/ Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Mmkay, men hvordan kanal går det på da? 8512886[/snapback] Hvilken. Det blir sendt på Fox. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Mmkay, men hvordan kanal går det på da? 8512886[/snapback] Hvilken. Det blir sendt på Fox. 8513135[/snapback] What are you a norsklærer? Men Fox sier du, bummer! Jaja, wharryagonnado? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 What are you a norsklærer? 8514411[/snapback] Bare en som er lei av at folk sier "HVEM SKJERM SKAL JEG HA" og "HVORDAN KANAL GÅR DET PÅ". Hører du ikke selv hvor idiotisk det høres ut? Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg savner de gode dialogene. Hva skjedde med scener som når Lois er i fengsel med Q-man i bakgrunnen, eller når Brian skal lære Stewie yatzy? Det var klassiske FG-øyeblikk, nå ser vi aldri sånt lenger. Dialogen er blitt fyll mellom cut-scenene =/ 8512901[/snapback] Sant sant, men er uenig med det yatzy greiene! Det skjedde for 2-3 episoder siden, og det var ikke morsomt og hadde ikke noe mening Brian:"So you hold the dice and you throw them, then you flap with you hands" Stewie:"Promise me, you'll do it too?" Brian:"Yeah!" Stewie:"YATZY!" * Vifter med hendene* Brian:"Gay" Stewie:"You Suck!" (Det var det Yatzy "klippet", ikke helt ordrett, men slik det skjedde. Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) haha det var jo drit bra haha EDIT: her er en link til klippet http://www.youtube.com/watch?v=BCzFsgYx5u0 Endret 1. mai 2007 av effortfilm Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Gah. Husker ikke hvilke episoder jeg har sett og ikke sett. Hvordan skal jeg finne ut hvilke episoder jeg ikke har kjøpt? Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Gah. Husker ikke hvilke episoder jeg har sett og ikke sett. Hvordan skal jeg finne ut hvilke episoder jeg ikke har kjøpt? 8517253[/snapback] da ser du etter hvilke sessonger du har kjøpt og sammenligner med en episode guide som den her http://www.planet-familyguy.com/pfg/episodelist/ Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Sitter å ser på det nå. Det er genialt. Flirer meg ihjel ganske ofte. Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 ville det ha vært feil og si at jeg ikke finner sessong 5 noe sted på nettet og spør noen andre om de vet hvor jeg finner den? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 ville det ha vært feil og si at jeg ikke finner sessong 5 noe sted på nettet og spør noen andre om de vet hvor jeg finner den? 8519318[/snapback] Ja.. Lenke til kommentar
Kieft Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 ville det ha vært feil og si at jeg ikke finner sessong 5 noe sted på nettet og spør noen andre om de vet hvor jeg finner den? 8519318[/snapback] Ja, det blir feil. Men kan si det at jeg fant den rimelig fort jeg da... Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 haha da skal jeg ikke spørre Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2007 Dette er hva jeg kaller et klassisk FG klipp. Ekkelt og hysterisk morsomt spør du meg. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 3. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 Dette er hva jeg kaller et klassisk FG klipp. Ekkelt og hysterisk morsomt spør du meg. 8523619[/snapback] Genialt! Kan faktisk ikke huske å ha sett denne episoden Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 EN MORSOM FAMILY GUY!??! Dette er uhørt, men dagens episode holdt faktisk høy kvalitet. En throwback til tidligere chickenfights viser at de skjønner at de siste episodene har blowet og at det er på tide å finne tilbake til de klassiske røttene. HIMYM-parodien var tidenes. Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Ræva episode idag også! En 5 minutters chicken fight(1/4 AV HELE EPISODEN!) Pluss lange repeterende cutaways og jokes, dette er for DÅRLIG! Nok en gang ble Family Guy voldtatt av en liten ting kalt AMERICAN DAD! Har mista helt gleden av å se Family Guy nå, er utrolig trist :/ AD er i sin 3 sesong og begynner å vise gløden FG gjorde i sin tid =) Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Har glemt dagens episode, skal se den nå straks. Family Guy > Simpsons South Park > Family Guy Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Family Guy > SimpsonsSouth Park > Family Guy 8560018[/snapback] The Simpsons > Futurama > South Park > Family Guy For all del, Family Guy har sine øyeblikker, virker hverken orginalt eller super morsomt, er for avhengig av spontant og absurd humor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå