Dorian Gray Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Neida, per dags dato ser jeg også på American Dad og South Park. Sistnevnte er den eneste som er i nærheten av Family Guy.The Simpsons har jeg gitt opp for lenge siden. Det er en grei serie, men ikke særlig morsomt. Henter også frem serier som King of the Hill, Daria og Futurama. 8246626[/snapback] South Park sesong 11, med episoder hvor Cartman ler av en "little person" i 2 streite minutter og hvor Butters drar til gaycamp hvor ungene henger seg left and right er bedre enn det Family Guy har kommet med på godt over et år. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Neida, per dags dato ser jeg også på American Dad og South Park. Sistnevnte er den eneste som er i nærheten av Family Guy.The Simpsons har jeg gitt opp for lenge siden. Det er en grei serie, men ikke særlig morsomt. Henter også frem serier som King of the Hill, Daria og Futurama. 8246626[/snapback] South Park sesong 11, med episoder hvor Cartman ler av en "little person" i 2 streite minutter og hvor Butters drar til gaycamp hvor ungene henger seg left and right er bedre enn det Family Guy har kommet med på godt over et år. 8248802[/snapback] THats alot of baloney! Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 American Dad, King of the Hill, South Park, Futurama, The Simpsons Alle er bra. Men Family Guy topper listen! Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Hvorfor det? Kan godt komme med mine grunner til hvorfor FG akkurat nå er på bunnen av nærings kjeden av Animerte serier: Futurama: Har en god historie som er sammenhengene(leif), full av god satire og har noen ganger rørende øyeblikk. Hele universet i serien er rett og slett genialt(I ordets rette forstand ! The Simpsons: Hadde tidligere(Sesong 1-10) veldig gode historier, kjempe god satire og masse følelser involvert, nå har serien blitt mer som nåtidenes FG, full av humor som verken er morsom eller har noen sammenheng. American Dad: Kjempe god satire på USA generelt, god historier og morsome karakterer, ikke mye å si, men denne serien kommer til å bli stor! Sesong 2 er pure gull, og jeg "spår" gode ting for denne i fremtiden Family Guy: Før denne serien ble pop, var den faktisk god! Den hadde kjempe god satire, masse følelser, god og utfordrene humor og morsome "cutaways" innimellom(Ikke HELE TIDEN vel og merke!). Dette var Family Guy i perioden 1999-2002, sånn som den er nå 2005-??, er alle elementene fra gamle FG kastet bort, og er erstattet med et sketsj show som ligner MADtv. Historien blir konstant overkjørt av sketsjer(cutaways), og karakterene misbrukes til å gjøre ting som ikke er "in character". Mye skrift, masse leifer, men jeg ville bare lufte ut om dette Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 veldig god post, er enig i det du sier der Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 True words lol. Siste Simpsons var faktisk ganske ålreit, men jeg hadde nettopp sett nyeste FamGuy så forventningene var på bånn. Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 28. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2007 Har alle sessongene på pc'n nå utenom den femte.. men etter klipp jeg har sett så ser denne sessongen ut til å være ekstremt bra :!: haha sjekk ut dette klippet... klikk på meg! og jeg fant ett klipp jeg tror er fra sessong 6 på video google.. kan sikkert komme tilbake med det klippet men er på skola nå og har ikke tid til og lete etter det.. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 28. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2007 Family Guy er fortsatt genialt, selv om siste episode var veldig svak. Den har jo morsomme episoder både titt og ofte. Jeg må nok likevel si at South Park har blitt bedre enn FG de siste årene. South Park har tatt seg opp, og FG har tapt seg litt, men ikke mye. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 28. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2007 Family Guy er morsomt det, men ikke på samme nivå som South Park og Simpsons Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 28. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2007 nei nei nei! FAMILY GUY ALL THE WAY! south park er genialt og morsomt det også.. men har egentlig gått lei den serien.. og simpsons har jeg gitt opp for lengst.. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Gidd å sitt å sammenligne serier som ikke har noe med hverandre å gjøre da.. Blir som å sammenligne Macgyver med 24. Begge bra serier, men de er VELDIG forskjellige på sine bra måter.. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 jeg digger family guy.... Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 Gårdagens episode var skuffende, bortsett fra Bin Laden-greia. Simpsons-spøken funka ikke helt. Skal ikke gå mer inn på det, i fare for å spoile for de som ikke har sett den. 5118330[/snapback] Den episoden er jo drit rå og simpsons spøken var jo genial haha hvis ikke den funka så vet ikke jeg ass :!: Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 29. april 2007 Rapporter Del Skrevet 29. april 2007 Noen som vet hvorfor det aldri kommer noen ny episode? Lenke til kommentar
Kieft Skrevet 29. april 2007 Rapporter Del Skrevet 29. april 2007 kommer ny episode idag... Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 29. april 2007 Rapporter Del Skrevet 29. april 2007 Awesome! Lenger siden sist! BTW; Den episoden med bin laden; "PTV", er den nyeste FG episoden som har like god kvalitet som de tildigere episodene Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Må si eg hadde stor sans for den nyeste family guy episoden. Det var lenge siden sist. Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Nok en dårlig episode med et plott som er brukt TO GANGER FØR! Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Hvordan kanal(er) er det family guy går på for tiden? Og når? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2007 Family Guy går ikke på norsk tv lengre, av en eller annen grunn. Håper TV3 relanserer serien og kjører den i primetime. Kan ikke se noen grunn til at de ikke bør gjøre det. Ukas episode var egentlig litt kjedelig. For mange plots med for lite mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå