NightKeeper Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Kramer-sketsjen var fantastisk, fy faen som jeg lo. Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Eksempel på utrolig dårlige cutaways i denne episoden:*Stewie bor med en døv dame som fjerter *Flyet som går igjennom skolene med barn og kaniner(Det holdt med barna og kaninene, ikke kone mishandlingen på slutten, var ikke noe vits liksom) *Peter og den flyvende bilen *Date med pen dame som ler rart 8094966[/snapback] De fire tingene der var vel kanskje det jeg lo mest av, særskilt scenen med ektemannen som dro hjem og banket kona si. Hadde du visst hvem Marlee Matlin var så hadde du sikkert flirt du også. Det var hysterisk. Men, men. Godt å høre at folk har forskjellig humor. 8096441[/snapback] Er vel ikke et spørsmål om forskjellig humor, heller snarere om man vet hva den handler om. Mange referanser til filmer og serier i family guy som mange ikke har sett, dermed blir det ofte ikke morsomt. 8099799[/snapback] Du har helt rett, men det er også hvordan de utfører referansen. Har sett flere tidligere referanser som har vært både helt på trynet og helt geniale! Men et par referanser i cutaways, kan ikke redde dette fra å være en ganske dårlig episode Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Absolutt genial episode. Jeg lo høylytt flere ganger. (Pleier bare å humre ellers) Kunne sikkert quotet alt det jeg synes var bra, men det gidder jeg ikke. Lenke til kommentar
royale Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Haha, dagens episode var genial. Peter: So what you wanna do next? Bill Clinton: Go to mars duuuude! Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Skuffende dårlig episode idag og :/ Dårlig gjennomført plot, barneslige clinton vitser, dårlige cutaways, stewie & brians historie var ikke morsom, neinei 2/5 Lenke til kommentar
Kieft Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Digget episoden idag. Var ikke den beste episoden av Family Guy, men den passet perfekt til humøret mitt idag. I swiped some money out of Lois' purse. I dont think she'll notice cause shes here huuummping yooooou Steak and eggs and eggs and steak. Thats what you should have for breakfast. Delicious. Steak and eggs and eggs and steak, just making sure you heard. I got it. *nynne* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Var en dårlig FG episode. Jeg flirte bare en gang i løpet av hele episoden. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Whoa, Clinton-humor. Det har vi savnet! Det eneste jeg lo av var ham på DDR-maskinen og "Alright, Go Medium! Wish I could talk to ghosts, that'd be sweeet." I Family Guys forsvar lo jeg leeenge av den siste kommentaren^^ Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Var en dårlig FG episode. Jeg flirte bare en gang i løpet av hele episoden. 8141912[/snapback] Samme, her flirte også bare èn gang av simpsons episoden idag Lenke til kommentar
Juden Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Family guy har litt overdrevet handling. Er helt greie, men jeg liker simpson best!!!! Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) synest family guy er artig, men synest de norske dubbene av den er mye bedre Men jeg foretrekker simpsons Endret 13. mars 2007 av Storleer Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Episoden var helt grei. Forholdsvis dårlig til å være FG, men fortsatt verdt å se den. Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Grei episode, men Airport 07 var mye bedre. Eneste jeg lo av var Bill på DDR maskinen da han sang barbie girl av Aqua & Mayor West's 'hotdog seeds' Ellers hadde den en rimelig treig tempo, og toalett historien var langt i fra morsomt... Lenke til kommentar
co2 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Beste family guy scene noen gang :!: Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 FAMILY GUY F*** så bra serie dette er! min favoritt serie uten tvil! Tenkte jeg skulle starte en liten forum aktivitet.. Hvem av figurene i family guy er du? begrunn hvorfor.. heh slapp vist å skrive.. bildet har vist grunnen.. Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 http://youtube.com/watch?v=VVXFB-TsG2E Dette, er beste klippet i Family Guy Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 synest family guy er artig, men synest de norske dubbene av den er mye bedre 8147153[/snapback] har noen dubbet det? det hørtes bare dårlig ut.. Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 synest family guy er artig, men synest de norske dubbene av den er mye bedre 8147153[/snapback] har noen dubbet det? det hørtes bare dårlig ut.. 8209107[/snapback] Det høres rett og slett fantastisk ille ut Lenke til kommentar
royale Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Family Guy dubbet? Tviler jeg på. Da er det iallefall fan-dub. Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 vil ikke høre det engang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå