Gå til innhold

Family Guy - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare meg som synes at The Simpsons er oppskrytt ogsuger baller?

8055728[/snapback]

nei. :)

Har aldri synes Simpsons har vore noe særlig bra, det er morsomt sånn av og til, men thats it.

8055875[/snapback]

Det var en ting som overrasket meg igrunn, da jeg skulle se noe av Simpsons. Med tanke på hvor kjent Simpsons er, så trodde jeg det skulle være skikkelig morsomt og det ofte.

Men etter å ha sett det så forstår jeg det ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Simpsons er ikke en sånn gapskratt serie som Family Guy kan være. Tror ikke målet med serien er å få folk til å rulle på gulvet under hele episoden, men heller lage noe underholdende og noe med litt mening i. Det nytter ikke å se Family Guy først og Simpsons etterpå, for de seriene har egentlig ikke så mye med hverandre og gjøre. Min mening hvertfall..

Lenke til kommentar
En av de desidert beste Family Guy-episodene noensinne. :)

8084328[/snapback]

Har ikke sett den, skal se den nå. De tre siste episodene har jo vært blant de beste noensinne, fortsetter gullrekka? Svar kommer om 20 min!

EDIT: Haha, visst faen var den bra, gullkorn på rekke og rad.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
En av de desidert beste Family Guy-episodene noensinne. :)

8084328[/snapback]

Da må du være blind! Det finnes FG episoder i sesong 2 og 3 som var nesten perfekte! Der man ikke hadde idiotiske cutaways som de hadde idag.

Eksempel på utrolig dårlige cutaways i denne episoden:

*Stewie bor med en døv dame som fjerter

*Flyet som går igjennom skolene med barn og kaniner(Det holdt med barna og kaninene, ikke kone mishandlingen på slutten, var ikke noe vits liksom)

*Peter og den flyvende bilen

*Date med pen dame som ler rart

Eksempel på dårlige ting i episoden;

Hele den redneck greia til peter, og den pedofile greia til peter som skulle ha sex med Megan, hva i h*** var det forno?

Alt i alt en underholdene episode, men den har ganske mange feil. Prom night dumpster baby, "You belong in a tree, you're a nut!" og Redneck vitsene på begynnelsen var jo gull da ;)

Lenke til kommentar

Redneck-greien var en parodi på The Blue Collar Tour og at mange komikere er imot humoren deres. De mener den er veldig dum og glamoriserer det å være en dum redneck. Han skulle ha sex med Meg fordi en av stereotypene til rednecks er at man gifter seg med kusiner/fettere og at det er en del incest i sørstatene.

Lenke til kommentar
Redneck-greien var en parodi på The Blue Collar Tour og at mange komikere er imot humoren deres. De mener den er veldig dum og glamoriserer det å være en dum redneck. Han skulle ha sex med Meg fordi en av stereotypene til rednecks er at man gifter seg med kusiner/fettere og at det er en del incest i sørstatene.

8095010[/snapback]

Synes uansett det var unødvendig ;) Likte Queen Latifa on Skis da :p Og da peter ringte til "the ground people" for å spørre om lov til å ta av "Last vacation", fordi han ikke ville at det siste minnet til folket skulle være Queen latifa on skis :!:

Lenke til kommentar

*Flyet som går igjennom skolene med barn og kaniner(Det holdt med barna og kaninene, ikke kone mishandlingen på slutten, var ikke noe vits liksom)

8094966[/snapback]

De fire tingene der var vel kanskje det jeg lo mest av, særskilt scenen med ektemannen som dro hjem og banket kona si.

Hadde du visst hvem Marlee Matlin var så hadde du sikkert flirt du også. Det var hysterisk.

Men, men. Godt å høre at folk har forskjellig humor.

Lenke til kommentar

8094966[/snapback]

De fire tingene der var vel kanskje det jeg lo mest av, særskilt scenen med ektemannen som dro hjem og banket kona si.

Hadde du visst hvem Marlee Matlin var så hadde du sikkert flirt du også. Det var hysterisk.

Men, men. Godt å høre at folk har forskjellig humor.

8096441[/snapback]

Er vel ikke et spørsmål om forskjellig humor, heller snarere om man vet hva den handler om. Mange referanser til filmer og serier i family guy som mange ikke har sett, dermed blir det ofte ikke morsomt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...