Gå til innhold

Family Guy - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok. Er det snakk om de nyeste episodene av The Simpsons? Forstår at det er mange som er skuffet over de, men jeg er nok ikke en av de.

Family Guy derimot, synes jeg har blitt litt slapp siden de første sesongene. Håper på bedre tider.

American Dad ga jeg opp, klarte ikke en gang å smile litt til enkelte episoder.

King of the Hill har jeg aldri sett, men karakterene ser stygge ut fra bildene jeg har sett, så kan ikke forestille meg at jeg kan bli "glad" i de.

South Park er litt for perverst og ekkelt for min smak. Men med tanke på den simple animasjonen og humoren, vil jeg ikke sammenligne den i noen høy grad med de andre seriene.

Futurama ... Favoritten min. Gjennomtenkt med masse animasjoner gjort vha 3D. Helt genial serie, med helt genial humor. Gleder meg ekstremt til filmen (om det faktisk blir en).

---

Beklager off topic, men var et forsøk på å sammenligne seriene.

Lenke til kommentar
Family Guy er så genialt, manlger bare å se sessong tre nå=) Liker det best nå for tiden

5119527[/snapback]

Da mangler du å se sesong 4 og. =P

5119533[/snapback]

Nei da, den har jeg sett.. den er den beste, bedre enn 1 og 2.. nå har jo sessong 5 begynt også, har ikke blitt skuffet ennå :D

Får stikke en tur å kjøpe alle sessong dvdene, de er billige

Lenke til kommentar

Min yndingsdialog fra Family Guy:

Peter: "Hey, can anyone give me a hand with all this talent?"

Lois: "Peter, what are you doing here?"

Peter: "Well, Lois, I tried finding my creativity, like you said. First I took an art class:"

Peter er på malerkurs: "Am I... Am I supposed to draw the penus?"

Peter: "Then I tried skulpting:"

Peter er på skulputur kurs: "Am I... Am I supposed to sculp the penus?"

Peter: "Then I tried music:"

Peter på dirigentkurs: "Am I... Am I supposed to conduct with my penus?"

:D

Ps: Vet at penus er feil, men det høres så mye bedre i hodet. Minner meg om måten Peter sier det :blush:

Lenke til kommentar
er de? pris?

'

....... 14 tegn

5122225[/snapback]

Var på dvdinn i oslo, der skulle de ha 229,- kr pr sessong. Dette får jeg ikke helt til å stemme, de hadde sessong 1, 2 og 3, og de skulle få 4 snart. Han som jobbet der mente misforstod kanskje. Det kan jo være at den prisen bare gjelder

Family Guy Presents: Stewie Griffin - The Untold Story

Noen andre som har sett filmen? Jeg synes personlig at den filmen ikke var noe bra, serien er bedre. Filmen minnet meg bare om mange forskjellige episoder puttet inn i en film, jeg trodde at filmen skulle ha en lang historie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...