Andeby Skrevet 6. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2007 Eller du kan ta et søk på imdb.com, der trenger du ikke registrere deg. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2007 Eller du kan ta et søk på imdb.com, der trenger du ikke registrere deg. 7883997[/snapback] Men der får en ikke oppdatert kalender og påminnelser på nye episoder. MEN, nå virker det som at Family Guy har blitt fullstendig fjernet ifra norsk tv. Episoden som gikk daglig på ZTV er blitt erstattet av Dawsons Creek. Har ikke så mye å si for meg, men synes det er synd for resten av det norske folk å gå glipp av denne serien. 9 av 10 venner av meg digger serien, så det er rart at ikke det er noen kanaler som satser på den. Denne serien fortjener jo sendetid i primetime. Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg tror kanskje TV3/ZTV burde få vite om hvor populær denne serien egentlig er. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 De har vel oversikt over hvor mange som ser på kanalene deres! (?) Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 Hvis de har dårlige sendetider, så får de jo få seere. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 Har sett alle episodene fra ses. 1-6, så interessen er borte. Den kuleste må jeg si er Peter. KAN man bli dummere!? Lenke til kommentar
Ca11e Skrevet 7. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2007 Er det noen plass det er mulig å finne ut når neste episode av serier kommer ut? Feks: Lost? eller Family Guy! 7883099[/snapback] http://www.tvtid.com/serier/family-guy/ Der får du oversikt over kommende Family Guy episoder Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Peter Griffin`s Christmas Album! " Neh nhe nhe nhe neh na na na neh " and " I`ve got these presents up in my bum " Elno! Eid Endret 8. februar 2007 av anietsoj Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2007 Peter Griffin`s Christmas Album! " Neh nhe nhe nhe neh na na na neh " and " I`ve got these presents up in my bum " Elno! Eid 7899327[/snapback] De nøyaktige ordene er. Mumle mumle mumle mumle mumle mumle mumlemumlemumle hey everybody look at the snow in the yard. og I've got these gifts for you, their up-in-my bummmm. og Nah nah nah nah, nah nah nah nah, look at the bells, look at the bells. Holy Crap, here comes Jesus and he doesn't look to happy! Merry Christmas everybody! Tatt fra huet Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) "Peter, what are you doing?" "Crack....." "WT-[bEEEEEEEP]" Priceless. Ny Family Guy ute ja. Fantastisk episode. Endret 12. februar 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 Ahaha! Jeg kan bare ikke få den episoden hvor Peter er "hemma" ut av hodet ass! Det er nok yndlingsepisoden min. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) De nøyaktige ordene er. Mumle mumle mumle mumle mumle mumle mumlemumlemumle hey everybody look at the snow in the yard. og I've got these gifts for you, their up-in-my bummmm. og Nah nah nah nah, nah nah nah nah, look at the bells, look at the bells. Holy Crap, here comes Jesus and he doesn't look to happy! Merry Christmas everybody! Tatt fra huet 7899540[/snapback] Jeg sa "elno" Du skjønte hva jeg mente allikevel! Edit: Nei! "I`ve brought these gifts for you... Hehe! Link! Endret 12. februar 2007 av anietsoj Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 "Peter, what are you doing?""Crack....." "WT-[bEEEEEEEP]" Priceless. Ny Family Guy ute ja. Fantastisk episode. 7928095[/snapback] Jeg lo fra første "ring ring" til siste øyeblikk av RSVP-scenen. Uten tvil den beste Famguy på lenge. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 Den nye episoden var bra, men ikke så bra som den første episoden etter nyttår. Det var på en måte noe som manglet. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 Utrolig morsom episode, med mange gode scener syns jeg . Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 13. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2007 En noe svak episode. Ingen store latterbomber. Ble litt for Simpson'ish med litt for få avbrudd/flashbacks og for stort fokus på historien. Mor Theresa og Ben Affleck-sketsjene var festlige dog Lenke til kommentar
pregra Skrevet 13. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2007 Noe som veit hva den sangen som Chris begynner å synge på under selskapet til Meg heter? Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 13. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Mor Theresa og Ben Affleck-sketsjene var festlige dog 7932852[/snapback] Den når Peter forklarer hvor han fikk tak i cracken. Helt OK episode for min del. leif. Endret 13. februar 2007 av Deosl Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 18. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2007 That's Robert Loggia R, as in: Robert Loggia O, as in: Oh my god! It's Robert Loggia B, as in: By God, it's Robert Loggia E, as in: Everyone loves Robert Loggia R, as in: Robert Loggia T, as in: Tim! Look over there, it's Robert Loggia! Space L, as in: Look! It's Robert Loggia! Priceless. Lenke til kommentar
macciato Skrevet 23. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 generelt har jeg alltid hatet anime i uansett form...Men Family Guy er genialt, jeg får vondt i magen av og til etter en episode..(pga. latter) :!: aah, for noen folk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå