Geir M Skrevet 11. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Jeg synes det var en knallgod satire på alle disse Mighty Ducks-filmene, da spesielt "But he's about to find out...". Kanskje ikke tilfeldige latterkuler og frekke Cartman-kommentarer gjennom hele, men å se at de til slutt viste seg å være på den andre siden av "taperne blir til vinnerne"-konseptet synes jeg var hysterisk. 7434734[/snapback] Enig. Glir glatt inn blant topp 10 for min del, når det gjelder South Park episoder. Det var så sykt masse bra i sesong 10 btw. Tsst episoden var krem. Den episoden der Cartman blir Hallway monitor er dritrå. Cartoon Wars 1 og 2 var sykt morsomme. Og sikkert mange jeg glemmer. [edit]: "How am I supposed to do it, coach? How do I look a five year old child in the eye and tell him he's not gonna live? YOU TELL ME COACH!! YOU TELL ME HOW!!" Lo så jevlig av den der. Endret 11. desember 2006 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Mike Tyson used to beat up his wife..... But there's nothing funny about that...... .... Mehehehehehehe :!: SHIPOOPI!! Lenke til kommentar
nilox Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Shipoopi! The girl who's hard to get! :!: Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 Hehe. Nyeste family guy episoden var ganske bra. Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Shipoopi! The girl who's hard to get! :!: 7508511[/snapback] Hahahaha Patriot Games er min favoritt-episode Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Hehe. Nyeste family guy episoden var ganske bra. 7528318[/snapback] Var knall ja, fantastisk med den derre h-lyden, priceless. Lenke til kommentar
nilox Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Hehe. Nyeste family guy episoden var ganske bra. 7528318[/snapback] Var knall ja, fantastisk med den derre h-lyden, priceless. 7534832[/snapback] Herregud som jeg lo under den episoden, så den igår og er den beste jeg har sett på lenge. - Say whipped - Whipped - Now say cool whip - Cool Hhwipp :!: Lenke til kommentar
Ca11e Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Hehe. Nyeste family guy episoden var ganske bra. 7528318[/snapback] Var knall ja, fantastisk med den derre h-lyden, priceless. 7534832[/snapback] Herregud som jeg lo under den episoden, så den igår og er den beste jeg har sett på lenge. - Say whipped - Whipped - Now say cool whip - Cool Hhwipp :!: 7534875[/snapback] Hehe Ja d va genialt og når den sjiraffen stakk hodet inn hos Quagmire "What the hell? You're not the same giraffe that were her last night" (eller no sånn) Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Det var sykt genialt når Peter glemte hvordan han skulle sitte så hoppte han på stolen:P. Skal ikke "spoile" noe fra den episoden til dem som ikke har sett denne Endret 30. desember 2006 av cissaman Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 30. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2006 Family Guy, hva syns dere? Family Guy er <3 shizz kebab Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 ... also he's a ninja! Ny episode, folkens. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2007 Å fy faen, nye episoden må være en av de beste Family Guy-episodene som noensinne er laget. Peter, Brian og Stewie i topp-form. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Lol, enig der. Lets hate that rock.- Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Victory is mine ^^ Lenke til kommentar
hds Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Overskrift sier hva jeg synes. Family Guy er plagsomt(får fnatt av stemmer til peter), ikke morsomt og stygge tegninger. Grei tidsfordriv hvis man ikke har NOE annet å finne på, men ville heller personlig lagt meg ned og slappet av og fundert og tenkt enn å se på. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Family Guy er utrolig bra, ler så sykt av de sangene til Peter. Men vil si South Park og Simpsons er mye bedre. Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Noen andre som holdt på å le seg skakk av klippet der Peter satt på foreldremøte og prøvde å dekke fjertene sine ved å hoste? Eheem!! Eheem!! Eheem!! *fjert* *fjert* *fjert* "Is there anything you want, Mr. Griffin?" Nooooooooooooo..... No. Eheeem!! *fjeeeeeeeeeeeert* *Fis* *fjert* Haha, den traff meg virkelig i lattermuskelen Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Den nyeste episoden var en av de beste på lenge! Lo meg skakk gjennom hele episoden. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 Familiy Guy er morsomt men når ikke helt opp til Futurama og Simpson. 1. Futurama 2. Simpson 3. Family Guy Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2007 ... also he's a ninja! Ny episode, folkens. 7823780[/snapback] Så den nettopp. Herlig. Likte dansescenen veldig godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå