Gå til innhold

Family Guy - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Family guy er genialt bra!

Noko av det beste er de konstante tilbakeblikka og avbrytelser uten mening. Som kampen med ei høne (eller noko) i mange minutter før alt gikk tilbake til det vanlege.

"Stewie, why don't you play in your room? "

"Why don't you burn in hell!? "

7427914[/snapback]

Haha, det er fantastisk. Gjengen til Peter har en skikkelig alvorlig samtale med Lois, Loretta og dama til Joe om at Quagmire er en kåting fordi han kikket på Lois på dassen, plutselig blir Peter overfalt av en kylling og de slåss uavbrutt i mange minutter, det er jo hysterisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Simpsons er fortsatt det beste for meg..

Siden jeg sjelden ler ordentlig av TV-serier (til og med Seinfeld, selv om jeg ler en del av det :p), synes jeg at det å kunne holde følge med et godt plott er et stort pluss..

Det er derfor jeg liker Simpsons mye bedre enn FG..

Men det er veldig individuelt ;)

Lenke til kommentar
Jeg skjønte ikke hvorfor folk ikke likte Stanley's Cup, humoren var kanskje annerledes men den var hysterisk. Replikkene med

"Coach, can you do me a favor?"

"Sure, anything"

"Can you make it so I don't have cancer?"

synes jeg var sinnsykt morsomme. Og selvsagt slutten, hvor småungene blir smadret. Åh kristus, som jeg lo.

7427764[/snapback]

Nei og nei og nei! :ohmy: Det var jo bare fælt å se på.. de små ungene hadde jo ikke en sjanse.. Men kanskje det er fordi jeg er litte soft når d kommer til bittesmå søte animasjonsbarn.. :blush:

Lenke til kommentar
Jeg skjønte ikke hvorfor folk ikke likte Stanley's Cup, humoren var kanskje annerledes men den var hysterisk. Replikkene med

"Coach, can you do me a favor?"

"Sure, anything"

"Can you make it so I don't have cancer?"

synes jeg var sinnsykt morsomme. Og selvsagt slutten, hvor småungene blir smadret. Åh kristus, som jeg lo.

7427764[/snapback]

Nei og nei og nei! :ohmy: Det var jo bare fælt å se på.. de små ungene hadde jo ikke en sjanse.. Men kanskje det er fordi jeg er litte soft når d kommer til bittesmå søte animasjonsbarn.. :blush:

7431661[/snapback]

Syns du virkelig det var morsomt. Jeg syns det var den mest tafatte episoden av South Park ever. Virkelig ikke morsomt. Forsøket på å gjøre det klisjefullt fallt bare rett igjennom fallemmen.

Lenke til kommentar

Jeg synes det var en knallgod satire på alle disse Mighty Ducks-filmene, da spesielt "But he's about to find out...". Kanskje ikke tilfeldige latterkuler og frekke Cartman-kommentarer gjennom hele, men å se at de til slutt viste seg å være på den andre siden av "taperne blir til vinnerne"-konseptet synes jeg var hysterisk.

Lenke til kommentar
det er liksom litt av kjennetegnet til family guy, helt usaklige avbrytelser, med segmenter som varer myye lengre enn man skulle tro. sånn som den gangen han falt og slo seg, så ser vi at han sitter og holder på knéet sitt i minuttvis mens han jamrer seg.

LOL!.

7430195[/snapback]

Den der er en klassiker i kameratgjengen min! Hver gang vi slår oss, uansett hvor det er, er det å holde seg for kneet og jamre: SSsssSsshhhhh.. AAaaah.. ssssSSsshh.. AAaaaah... osv. :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541

Haha! Husker når peter er i kirken og sier: UH OH! fordi han nettopp har "poopa"

Eller når brian blir så og si maltraktert av stewie når han vil ha penga sine :D

Lenke til kommentar

"Stan marsh was a regular boy, but hes about to find out.." Haha, Stanley's Cup var en genial satire av mighty ducks indeed, spesielt slutten :D

Men er enig i at American dad er utrolig bra nå, det er som Family guy da det startet, American dad har en gulltid imøte ;)

"Oh my god francine, these chocodiles, these chocodiles, Oh my god" ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

Family Guy er så sinnsykt genialt :D ler meg skakk ihjel! Drit bra den med Osama bin laden og de når de skulle spille inn videoer :D Og så kommer han stewie og banker dritten ut av de :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...