Gå til innhold

Family Guy - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

South Park er så utrolig varierende. Warcraft-episoden var hysterisk bra, men i samme sesong kom 'A million little fibers' og 'Stanley's cup' som var så dårlige. Tror ikke jeg smilte en gang i løpet av de to episodene. FG er jevnt over veldig bra siden humoren ikke er avhengig av et godt plot, men derimot random jokes. Star Wars-sketchen var god!

Lenke til kommentar
South Park er så utrolig varierende. Warcraft-episoden var hysterisk bra, men i samme sesong kom 'A million little fibers' og 'Stanley's cup' som var så dårlige.

7424532[/snapback]

Stanley's Cup var jo genial.

Synes Family Guy blir litt for intern til tider. Mange navn blir brukt som ikke er kjent internasjonalt, men bare i USA.

Lenke til kommentar
South Park er så utrolig varierende. Warcraft-episoden var hysterisk bra, men i samme sesong kom 'A million little fibers' og 'Stanley's cup' som var så dårlige. Tror ikke jeg smilte en gang i løpet av de to episodene. FG er jevnt over veldig bra siden humoren ikke er avhengig av et godt plot, men derimot random jokes. Star Wars-sketchen var god!

7424532[/snapback]

Har sett en del South Park de siste månedene, og fått mer og mer sansen for det! Men episoden Stanley's Cup var bare forferdelig!! (som du sa) Klarte ikke å se på til slutt!

Mens sånn har det aldri vært når jeg har sett Family Guy, elsker den serien. Ting som er tåpelige er som oftest hysterisk morsomme :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...