NightKeeper Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Family Guy er greit nok men du blir så fort lei av det i lengden det er spøk på spøk på spøk.Sånn som dette:Peter:You Think That`s Bad Remeber That Time...o.sv du vet, du ser tilbake at han gjør noe dumt. 7421686[/snapback] Det er jo det mest geniale, tilbakeblikkene og alt random som skjer, ler så jeg griner hvertfall. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 family guy er helt ok, men kjeder seg ikke i 20 når man ser den, men er skjedent jeg ler. syns faktsik american dad er mer underholdene. family guy er like bra som sesong 12-15 av simpsons, (som er veldig like hverandre) men den er ikke sjangse mot de gammle simpsons sesongene og heller ikke de helt nye Lenke til kommentar
Becks69 Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Familiy Guy er den beste animasjonsserien... noensinne! LOVE IT Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Altså jeg digger serien ikke sånn (Elsker nå peter og Stewie skal gjøre noe felles og så kaster de lousie ned i vannet) men er litt lei av det nå ser mer på South Park. Jeg har en tedens til og bytte serie,Hobby osv veldigt raskt Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 South Park er så utrolig varierende. Warcraft-episoden var hysterisk bra, men i samme sesong kom 'A million little fibers' og 'Stanley's cup' som var så dårlige. Tror ikke jeg smilte en gang i løpet av de to episodene. FG er jevnt over veldig bra siden humoren ikke er avhengig av et godt plot, men derimot random jokes. Star Wars-sketchen var god! Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Sesong 1 - 3: Elsk.. Sesong 4 og 5: Hat. Fordi: Sesong 4 og 5 er det bare "Remember when..." og "That's like when I".. I sesong 1 til 3 var det kontrollert, nå føler jeg at man blir avbrutt hele tiden, og det irriterer meg grenseløst.. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Personlig syns jeg sesong 4-5 er best. Langt mer random. 1-3 blir litt for mye Simpsons for min del. ZzzzZzz Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 De bruker FOR MYE cutaways i seosng 4-5, i seosng 1-3, var det i bakgrunnen, serien var simpsons, med mer randomhet, pluss deilig humor. Nå er det et føkkings clipshow Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 De bruker FOR MYE cutaways i seosng 4-5, i seosng 1-3, var det i bakgrunnen, serien var simpsons, med mer randomhet, pluss deilig humor. Nå er det et føkkings clipshow 7426176[/snapback] Kunne ikke sagt det bedre selv.. Det er et clipshow.. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 South Park er så utrolig varierende. Warcraft-episoden var hysterisk bra, men i samme sesong kom 'A million little fibers' og 'Stanley's cup' som var så dårlige. 7424532[/snapback] Stanley's Cup var jo genial. Synes Family Guy blir litt for intern til tider. Mange navn blir brukt som ikke er kjent internasjonalt, men bare i USA. Lenke til kommentar
Foregangsmannen Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Å se på Simpsons etter å ha sett Family Guy, er som å spille FIFA etter å ha prøvd Pro Evolution Soccer. Lenke til kommentar
Thundercat Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 South Park er så utrolig varierende. Warcraft-episoden var hysterisk bra, men i samme sesong kom 'A million little fibers' og 'Stanley's cup' som var så dårlige. Tror ikke jeg smilte en gang i løpet av de to episodene. FG er jevnt over veldig bra siden humoren ikke er avhengig av et godt plot, men derimot random jokes. Star Wars-sketchen var god! 7424532[/snapback] Har sett en del South Park de siste månedene, og fått mer og mer sansen for det! Men episoden Stanley's Cup var bare forferdelig!! (som du sa) Klarte ikke å se på til slutt! Mens sånn har det aldri vært når jeg har sett Family Guy, elsker den serien. Ting som er tåpelige er som oftest hysterisk morsomme Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg skjønte ikke hvorfor folk ikke likte Stanley's Cup, humoren var kanskje annerledes men den var hysterisk. Replikkene med "Coach, can you do me a favor?" "Sure, anything" "Can you make it so I don't have cancer?" synes jeg var sinnsykt morsomme. Og selvsagt slutten, hvor småungene blir smadret. Åh kristus, som jeg lo. Lenke til kommentar
royale Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Enig, Genial Season Finale, spesielt da han lille ungen spyttet blod og sa "I Hate you coach, I hate you". Lenke til kommentar
Eteled Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Family guy er genialt bra! Noko av det beste er de konstante tilbakeblikka og avbrytelser uten mening. Som kampen med ei høne (eller noko) i mange minutter før alt gikk tilbake til det vanlege. "Stewie, why don't you play in your room? " "Why don't you burn in hell!? " Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Å se på Simpsons etter å ha sett Family Guy, er som å spille FIFA etter å ha prøvd Pro Evolution Soccer. 7426997[/snapback] Haha! Hør, hør. The Simpsons er Family Guys tilbakestående lillebror. Lenke til kommentar
Foregangsmannen Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Eneste som er synd er at Simpsons kom før Family Guy. Ellers kunne jeg stått og ledd og kalt det en elendig rip-off. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg ser ikke helt sammenligningen mellom Simpsons og Family Guy. Det eneste de har til felles er at begge to er ledende animasjonsserier. Jeg ser langt flere likhetstrekk mellom King of the Hill og Simpsons. PS: King of the Hill er selvsagt bedre. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Enig at de ikke kan sammenlignes. Simpsons har en lun humor å humre til, mens Family Guy er proppet av groviser man kan gapskratte til (om man har sansen) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Å se på Simpsons etter å ha sett Family Guy, er som å spille FIFA etter å ha prøvd Pro Evolution Soccer. 7426997[/snapback] Haha! Hør, hør. The Simpsons er Family Guys tilbakestående lillebror. 7428579[/snapback] Haha. Puleeze. Family Guy er Deep Impact, Simpsons er Armageddon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå