Gå til innhold

Family Guy - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Family guy is t3h sh1t!

Er nesten så det går forbi Simpsons..

7269858[/snapback]

Det GÅR forbi Simpsons :w00t:

7269887[/snapback]

Kan ikke fatte at noen synes det.. Family Guy er gøy det, men når ikke Simpsons til knærne, engang..

7284327[/snapback]

Deg om det, jeg mener FG gruser Simpsons på alt, og at høydepunktene kommer aaaltfor sjeldent i Simpsons, noe det ikke gjør i FG.

Lenke til kommentar
Family guy is t3h sh1t!

7269858[/snapback]

7269887[/snapback]

Kan ikke fatte at noen synes det.. Family Guy er gøy det, men når ikke Simpsons til knærne, engang..

7284327[/snapback]

Deg om det, jeg mener FG gruser Simpsons på alt, og at høydepunktene kommer aaaltfor sjeldent i Simpsons, noe det ikke gjør i FG.

7285931[/snapback]

Deg om det, jeg mener Simpsons gruser FG på alt, og at høydepunktene kommer aaaltfor dårlig frem i FG pga rot, noe det ikke gjør i Simpsons.

Lenke til kommentar
Family guy is t3h sh1t!

7269858[/snapback]

7269887[/snapback]

7284327[/snapback]

7285931[/snapback]

Deg om det, jeg mener Simpsons gruser FG på alt, og at høydepunktene kommer aaaltfor dårlig frem i FG pga rot, noe det ikke gjør i Simpsons.

7285971[/snapback]

Merkelig, da Simpsons består hovedsaklig av moral, noe FG ikke har så mye av. Dessuten er det noe morsomt som skjer i FG omtrent hele tiden, handlingen er ikke det viktige, det er å få oss til å le, noe FG klarer mye bedre enn Simpsons..

Lenke til kommentar
Elsker Family Guy selv, og syns det er mye bedre enn Simpsons som er veldig ujevnt. Du kan gå fra å se en helt genial Simpsons-episode til en forferdelig dårlig og kjedelig en. FG derimot er jevnt over morsomt og gullkornene sitter tett! Derfor er FG favoritten! :w00t:

7286189[/snapback]

Enig :thumbup:

Lenke til kommentar
Family guy is t3h sh1t!

7269858[/snapback]

7269887[/snapback]

7284327[/snapback]

7285931[/snapback]

7285971[/snapback]

Merkelig, da Simpsons består hovedsaklig av moral, noe FG ikke har så mye av. Dessuten er det noe morsomt som skjer i FG omtrent hele tiden, handlingen er ikke det viktige, det er å få oss til å le, noe FG klarer mye bedre enn Simpsons..

7285983[/snapback]

Simpsons består mest av moral? Nei??

Jaja, vi har tydeligvis to forskjellige typer humor..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...