Dragon Hunter Skrevet 13. november 2006 Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 Elsker Sesam Stasjon-parodiene fra Family Guy, som f.eks.: http://youtube.com/watch?v=N1ftKOQaGbU http://youtube.com/verify_age?next_url=/wa...v%3DwVqSaJqkTPo http://youtube.com/watch?v=jQcpi6syfIg Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 13. november 2006 Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 http://www.youtube.com/watch?v=AWst0O8_nG4 stewie rapper Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 http://www.youtube.com/watch?v=GvKnhVCiKBE http://www.youtube.com/watch?v=E7YAq_s9FKc http://www.youtube.com/watch?v=jRWwmk-JjG8 Noen av mine favoritter Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Family guy is t3h sh1t! Er nesten så det går forbi Simpsons.. 7269858[/snapback] Det GÅR forbi Simpsons 7269887[/snapback] Kan ikke fatte at noen synes det.. Family Guy er gøy det, men når ikke Simpsons til knærne, engang.. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Hehe, den siste episoden var bra (big shock). Fikk kaffen i halsen når Peter tryna i trappa i introen. Det var helt uventet, noe som det meste er i Family Guy.. Lenke til kommentar
Rullestein Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Family Guy er utrolig bra! Så et par episoder hos en venn for en tid tilbake, og ble helt frelst! Har ikke ztv, så får desverre ikke sett det på tv. Noen som vet om det gis ut dvd-er i Norge? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Family guy is t3h sh1t! Er nesten så det går forbi Simpsons.. 7269858[/snapback] Det GÅR forbi Simpsons 7269887[/snapback] Kan ikke fatte at noen synes det.. Family Guy er gøy det, men når ikke Simpsons til knærne, engang.. 7284327[/snapback] Deg om det, jeg mener FG gruser Simpsons på alt, og at høydepunktene kommer aaaltfor sjeldent i Simpsons, noe det ikke gjør i FG. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Family guy is t3h sh1t! Er nesten så det går forbi Simpsons.. 7269858[/snapback] Det GÅR forbi Simpsons 7269887[/snapback] Kan ikke fatte at noen synes det.. Family Guy er gøy det, men når ikke Simpsons til knærne, engang.. 7284327[/snapback] Deg om det, jeg mener FG gruser Simpsons på alt, og at høydepunktene kommer aaaltfor sjeldent i Simpsons, noe det ikke gjør i FG. 7285931[/snapback] Deg om det, jeg mener Simpsons gruser FG på alt, og at høydepunktene kommer aaaltfor dårlig frem i FG pga rot, noe det ikke gjør i Simpsons. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Family guy is t3h sh1t! Er nesten så det går forbi Simpsons.. 7269858[/snapback] Det GÅR forbi Simpsons 7269887[/snapback] Kan ikke fatte at noen synes det.. Family Guy er gøy det, men når ikke Simpsons til knærne, engang.. 7284327[/snapback] Deg om det, jeg mener FG gruser Simpsons på alt, og at høydepunktene kommer aaaltfor sjeldent i Simpsons, noe det ikke gjør i FG. 7285931[/snapback] Deg om det, jeg mener Simpsons gruser FG på alt, og at høydepunktene kommer aaaltfor dårlig frem i FG pga rot, noe det ikke gjør i Simpsons. 7285971[/snapback] Merkelig, da Simpsons består hovedsaklig av moral, noe FG ikke har så mye av. Dessuten er det noe morsomt som skjer i FG omtrent hele tiden, handlingen er ikke det viktige, det er å få oss til å le, noe FG klarer mye bedre enn Simpsons.. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Finner det utrolig meningsløst og talentløst. Alle klarer å finne på slikt tull som i Family Guy. Men å sette det passende inn i en story klarer de faen ikke, om de i det hele tatt prøver. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Finner det utrolig meningsløst og talentløst. Alle klarer å finne på slikt tull som i Family Guy. Men å sette det passende inn i en story klarer de faen ikke, om de i det hele tatt prøver. 7285995[/snapback] Ser du på Family Guy pga. handlingen har du gjort noe feil Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Jeg ser ikke på det i det hele tatt. Så jeg gjør noe veldig riktig. Lenke til kommentar
Ca11e Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Jeg ser ikke på det i det hele tatt. Så jeg gjør noe veldig riktig. 7286054[/snapback] Hvordan kan du vite at det du gjør er riktig når ikke du har sett det? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Jeg ser ikke på det i det hele tatt. Så jeg gjør noe veldig riktig. 7286054[/snapback] Hvor mye har du sett på grunnlag av meningene dine? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Jeg ser ikke på det i det hele tatt. Så jeg gjør noe veldig riktig. 7286054[/snapback] Hvor mye har du sett på grunnlag av meningene dine? 7286121[/snapback] Nok, dere som liker det er jo enige at det jeg ikke liker er sant, bare at dere liker det. Så det er ikke noe å pelle på. Lenke til kommentar
nilox Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Elsker Family Guy selv, og syns det er mye bedre enn Simpsons som er veldig ujevnt. Du kan gå fra å se en helt genial Simpsons-episode til en forferdelig dårlig og kjedelig en. FG derimot er jevnt over morsomt og gullkornene sitter tett! Derfor er FG favoritten! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Ett show laget av Manates, who would wanna see that... Lenke til kommentar
Ca11e Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Elsker Family Guy selv, og syns det er mye bedre enn Simpsons som er veldig ujevnt. Du kan gå fra å se en helt genial Simpsons-episode til en forferdelig dårlig og kjedelig en. FG derimot er jevnt over morsomt og gullkornene sitter tett! Derfor er FG favoritten! 7286189[/snapback] Enig Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Family guy is t3h sh1t! Er nesten så det går forbi Simpsons.. 7269858[/snapback] Det GÅR forbi Simpsons 7269887[/snapback] Kan ikke fatte at noen synes det.. Family Guy er gøy det, men når ikke Simpsons til knærne, engang.. 7284327[/snapback] Deg om det, jeg mener FG gruser Simpsons på alt, og at høydepunktene kommer aaaltfor sjeldent i Simpsons, noe det ikke gjør i FG. 7285931[/snapback] Deg om det, jeg mener Simpsons gruser FG på alt, og at høydepunktene kommer aaaltfor dårlig frem i FG pga rot, noe det ikke gjør i Simpsons. 7285971[/snapback] Merkelig, da Simpsons består hovedsaklig av moral, noe FG ikke har så mye av. Dessuten er det noe morsomt som skjer i FG omtrent hele tiden, handlingen er ikke det viktige, det er å få oss til å le, noe FG klarer mye bedre enn Simpsons.. 7285983[/snapback] Simpsons består mest av moral? Nei?? Jaja, vi har tydeligvis to forskjellige typer humor.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. november 2006 Rapporter Del Skrevet 20. november 2006 ARRRRIBA!! *danse* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå