Morfiril Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 Bra episode. Men jeg hørte ingen Lillehammer? Lo no jævla når Peter drepte Yogi Og når Peter drar fram en asiatisk gutt når de andre har kalkulatorer! Classic 6945327[/snapback] Når peter går in i superstore og komemr ut igjen som en ansatt så følger det med en gjeng karer i svart som sier: I'd love to lick a lemon lolipop in lillehammer. er ved ca 16.35 ut i serien. men det er godt mulig eg hører feil, det er ikek lett å si lillehammer på engelsk. Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 Sant det =) Noen som skjønner sammenhengen? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 27. september 2006 Rapporter Del Skrevet 27. september 2006 (endret) elsker denne serien. genialt mildt sagt! Endret 27. september 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
quakie Skrevet 29. september 2006 Rapporter Del Skrevet 29. september 2006 (endret) Utrolig morsom serie til tider, jeg mener også de sa "Lillehammer". Og angående dette med at mye av det er oppbrukte scener fra Simpsons og South Park. Dette gjør ingenting for meg, har ikke kanalene de seriene har gått på uansett . Endret 29. september 2006 av quakie Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Utrolig morsom serie til tider, jeg mener også de sa "Lillehammer". Og angående dette med at mye av det er oppbrukte scener fra Simpsons og South Park. Dette gjør ingenting for meg, har ikke kanalene de seriene har gått på uansett . 6968114[/snapback] Sa lillehammer ja (stolt ) tenk at vår lille lillehammer vant over, tja lisboa, las vegas etc Lenke til kommentar
mkon Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Family Guy eier alt...... lillehammer ja...hehe.....Lillihaemmer :!: Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 2. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2006 Er nærmest avhengig av Family Guy, er noe av det artigste jeg vet innen animasjonsserier Lenke til kommentar
royale Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Blah, var ikke Family Guy igår. Håper ikke det blir en lang pause igjen. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Blah, var ikke Family Guy igår. Håper ikke det blir en lang pause igjen. 6988680[/snapback] Ikke Simpsons, American Dad eller Family Guy på en mnd pga. baseball . Lenke til kommentar
BUCK Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Kan ikke si annet enn at jeg digger Family Guy. Vanvittig bra humor. Kjipt at det ikke kommer nye episoder på en måned. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Blah, var ikke Family Guy igår. Håper ikke det blir en lang pause igjen. 6988680[/snapback] Ikke Simpsons, American Dad eller Family Guy på en mnd pga. baseball . 6988690[/snapback] MØKK MØKK....Så typisk USA Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Altså litt meningsløs post dette, men siden jeg er en STOR fan av family guy må jeg si meg enig med deg! Serien treffer meg midt i min humor nerve! Kan være litt rip-of av simpsons, men synes FG er så sykt mye morsommere! Min fav. er Bryan! Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Next episode: Saving Private Brian Stewie and Brian join the military. Meanwhile, Peter teaches sexual education. Airs: Sunday November 5, 2006 Helvettes baseball. :/ Endret 3. oktober 2006 av geedoo Lenke til kommentar
quakie Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Genial tittel da . Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Blah, var ikke Family Guy igår. Håper ikke det blir en lang pause igjen. 6988680[/snapback] Ikke Simpsons, American Dad eller Family Guy på en mnd pga. baseball . 6988690[/snapback] MØKK MØKK....Så typisk USA 6990962[/snapback] Family Guy er kanskje den morsomste serien noensinne, men baseball er bedre. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Altså litt meningsløs post dette, men siden jeg er en STOR fan av family guy må jeg si meg enig med deg! Serien treffer meg midt i min humor nerve! Kan være litt rip-of av simpsons, men synes FG er så sykt mye morsommere! Min fav. er Bryan! 6990996[/snapback] Jeg ser ikke noe likheter mellom FG og simpsons. Bortsett fra at de er begge tegneserier. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 noen som vet of American dad eller Family Guy er tenkt å utgi på dvd med norsk tekst? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) http://img86.imageshack.us/img86/2635/mad458mc9.jpg 6999646[/snapback] Hahaha! Jepp, den er gøy. Bryr meg ikke at Family Guy er en annen versjon av familien Simpsons, i og med at Family Guy får mye flere latterkramper pr. minutt enn det Simpsons gjør. Har aldri ledd så mye av en episode enn når jeg så Brian Sings and Swings, PTV, Emission Impossible eller Sibling Rivalry. Alle disse er mye bedre enn noen Simpsons-episode. Endret 5. oktober 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå