Gå til innhold

Family Guy - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Bra episode. Men jeg hørte ingen Lillehammer?

Lo no jævla når Peter drepte Yogi :p Og når Peter drar fram en asiatisk gutt når de andre har kalkulatorer! Classic

6945327[/snapback]

Når peter går in i superstore og komemr ut igjen som en ansatt så følger det med en gjeng karer i svart som sier: I'd love to lick a lemon lolipop in lillehammer. er ved ca 16.35 ut i serien. men det er godt mulig eg hører feil, det er ikek lett å si lillehammer på engelsk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Utrolig morsom serie til tider, jeg mener også de sa "Lillehammer".

Og angående dette med at mye av det er oppbrukte scener fra Simpsons og South Park. Dette gjør ingenting for meg, har ikke kanalene de seriene har gått på uansett :) .

6968114[/snapback]

Sa lillehammer ja (stolt :D)

tenk at vår lille lillehammer vant over, tja lisboa, las vegas etc

Lenke til kommentar
Altså litt meningsløs post dette, men siden jeg er en STOR fan av family guy må jeg si meg enig med deg! :D Serien treffer meg midt i min humor nerve!

Kan være litt rip-of av simpsons, men synes FG er så sykt mye morsommere! Min fav. er Bryan!

6990996[/snapback]

Jeg ser ikke noe likheter mellom FG og simpsons. Bortsett fra at de er begge tegneserier. :ph34r:

Lenke til kommentar

Hahaha! Jepp, den er gøy.

Bryr meg ikke at Family Guy er en annen versjon av familien Simpsons, i og med at Family Guy får mye flere latterkramper pr. minutt enn det Simpsons gjør.

Har aldri ledd så mye av en episode enn når jeg så Brian Sings and Swings, PTV, Emission Impossible eller Sibling Rivalry. Alle disse er mye bedre enn noen Simpsons-episode.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...