royale Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Noen andre her som ser på tv-serien Family Guy? jeg syns den serien er GENIAL. Hva syns dere? 1 Lenke til kommentar
royale Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Family Guy Jeg liker den serien godt, men må si at jeg liker The Simpsons best av de animasjons seriene. 5118261[/snapback] jeg elsker Family guy, the Simpsons og Futurama- Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Family Guy Jeg liker den serien godt, men må si at jeg liker The Simpsons best av de animasjons seriene. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Gårdagens episode var skuffende, bortsett fra Bin Laden-greia. Simpsons-spøken funka ikke helt. Skal ikke gå mer inn på det, i fare for å spoile for de som ikke har sett den. 1. Futurama 2. The Simpsons 3. Family Guy ... 2000. American Dad 2001. King of the Hill Lenke til kommentar
royale Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Jeg syns American Dad ble litt sånn kjedelig. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Får kun sett family guy når jeg er hos min kjære, og digger det. Sitter å fniser og ler stort sett hele tiden Lenke til kommentar
DevN Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Jeg syns American Dad ble litt sånn kjedelig. 5118360[/snapback] Jau, var en grunn til at det er nummer 2000 på lista. Herregud for en kjedelig serie, men det er bare min mening. Spamkontroll!? Slutt og plag meg! Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Alle disse er gode serier. Anbefalere også God, the Devil and Bob. bare 13 episoder Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Family Guy er helt sinnsykt bra. Eneste tv-serien utenom South Park som har blitt tatt av lufta i USA, så vidt jeg veit ... hehe... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Nei, blei tatt av lufta fordi det var for kontroversielt .... Begge seriene har jo latterligjort USA opptil flere ganger Lenke til kommentar
DevN Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Propaganda: Hva mener du? At det ble kansellert og gjennopplivet igjen? Skjedde det med South Park? Lenke til kommentar
letmein Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Jeg trodde ikke det var mulig å finne en som er dummere enn Homer Simpson, men det har vi et tydelig bevis på; Peter Griffin. Family Guy er bare genial.. 1 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Syns nå at siste episode var helt genial. "What, did I just say Radaman? Romadblæhblæh" Likte at de tok med Doom, Simpsons osv. Anyway, serien er jævlig bra, spesielt helt siden Meg er blitt latterliggjort av Peter opptil flere ganger per episode. Lenke til kommentar
royale Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Det er så genialt når han har laget den vann sklia ned trappa i huset sitt. fy faen som jeg lo godt da! Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Family guy er den desidert beste serien jeg har sett! Peter er så vanvittig dumartig! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 "If I call the ambulance, you wont learn anything" :!: Siden edit kan bli oversett sier jeg det her. Først trodde jeg at Family Guy var ripoff av The Simpsons. Men det var ikke lenge før jeg skifta mening. Ja, noen av personene ligner veldig, likevel har et originalt preg over seg. Nå synes jeg (etter å ha sett alle episodene hittil, samt filmen (sykt bra forresten)) at Family Guy er oppsiktsvekkende revolusjonærende. Bare tenk på alt det de har tord å vise. Synes nå også at det er genialt hvordan banningene blir sensurert og at magen til Peter dekker til kølla hans Verdensdominerende baby var også ganske genialt, men jeg liker bedre Stewie som den som kødder mer enn han dominerer, for å si det sånn. Evil (Closet) Monkey er jo også verdt å nevne. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Får kun sett family guy når jeg er hos min kjære, og digger det. Sitter å fniser og ler stort sett hele tiden 5118393[/snapback] Noen må jo bringe litt finkultur inn i livet ditt. ^^ Jeg elsker Family Guy av hele mitt hjerte. Det er så herlig absurd. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Peter er så vanvittig dumartig! 5119167[/snapback] Synes han til tider er for dum. For å sammenligne Family Guy og Simpsons: Family Guy er nok til tider en god del morsommere enn The Simpsons. The Simpsons har mer underholdning i selve plottet, men i Family Guy har ikke plottet noen verdi, siden det er humoren gjennom hele episoden som er poenget. Litt vanskelig å forklare, men om jeg vil ha god underholdning velger jeg The Simpsons (får meg alltid i bedre humør), men om jeg er i godt humør og kun er ute etter noen ville spøker å le av, velger jeg Family Guy. Seriene er bra på hvert sitt område. Så vil ikke akkurat si at den ene er bedre enn den andre. Og til slutt: Giggidy! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Synes ikke The Simpsons er særskilt morsomt jeg. I løpet av en episode ler jeg kanskje 2-3 ganger uten å ta ordentlig av. I en Family Guy-episode ler jeg kanskje 70-80 ganger og pådrar meg ett eller flere hjerteattack. De kjente humorseriene: Family Guy > American Dad > King of the Hill > South Park > Futurama > The Simpsons Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Family Guy er så genialt, manlger bare å se sessong tre nå=) Liker det best nå for tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå