Cerb89 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Hei Er det bare meg som ikke finner noe spennene en Søndags kveld på tv når jeg driver og zapper og ikke orker å gjøre noe annet så finner man ingenting på tv? Finner aldri no av interesse Av og til går det noen bra Søndagsfilmer men stort sett ikke. Er det noen TV serier jeg går glipp av? Eller er Søndags kvelden like død og elendig på tv siden? (har ikke parabol da, men har de vanligste kanalene som NRK1, TV2. TV Norge og TV3 osv) Noen andre som opplever det at tv kvelden på søndag pleier å være kjip? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 ser på top gear, og West Wing på nrk 2, og så får man bare hope at de kommer en bruk bar film, en stund gikk også Bosten Legal, som var veldig gøy, men den har nå flyttet til torsdag og slåss mot CSI miami(veldig lurt av tv3 ) Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 reprisen av God Kveld Norge Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Trippelagentene på tv2 Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 hah, dummeste serien noensinne Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 hah, dummeste serien noensinne 5119647[/snapback] Sier du det!? Er faktisk helt enig.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 det er det faen meg ikke, veldig kul serie er det, det er jo en parodi på Charlie's angels(serien) og andre serier filmer, de går jo ofte rundt og påpeker, ja dette hadde skjedd i en film, og så skjer i med dem også, veldig festlig.. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Jeg som trodde søndag var kinodagen for oss hedninger Endret 7. november 2005 av Nisje Olm Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Søndagsfilmer Både på tv2 og på NRK, men ikkje alltid på NRk, dei sender ofte andre saker også, men dei har gode filmar som dei sender begge to, men held ein liten finger på TV2, dei sender mest kvalitet filmar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå