Fisk1 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Ja,jeg har da nok et festlig problem. Har hatt det en stund,men ikke kommet på poste det her før.^^ Men ja,det gjelder da altså bildemappa mi. Når jeg åpner den,går PC'n min helt i lås, og hakker seg avgårde mens CPU'n sier "krk-krk-krk-krk". Ca 1 sekund mellom hvert "krk". Er det noen som har noen idé om hva faen det her kan være? Jævlig irriterende når jeg vil noe med bildene mine da. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Nå har jeg aldri hørt om at en CPU kan lage lyder, så jeg lurer heller på om at det er harddisken din som begynner å ta kvelden. Kan være dårlige sektorer som kan fikses ved en formatering. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Hehe...Ja,men det høres ut som om det er CPU´n. Vanskelig å forklare lyden, men tror ikke det harddisken siden ingen andre mapper har problemer. Kan hende jeg burde formatere ja,men er ikke interessert i å miste alle bilder etc. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Prøv å ta ut disken og koble den til en annen PC for å midlertidig dra de over dit, så formater. Har aldri hørt om en CPU som kan lage lyd jeg heller. Det er vel strengt tatt umulig. Ingenting som går rundt inni der. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 (endret) Prøv å ta ut disken og koble den til en annen PC for å midlertidig dra de over dit, så formater. Har aldri hørt om en CPU som kan lage lyd jeg heller. Det er vel strengt tatt umulig. Ingenting som går rundt inni der. 5127427[/snapback] Nei jeg vet,men dere har vel hørt de knatrelydene prosessoren lager når denn arbeider hardt? O_o Er sånne små durelyder, og det kommer i korte serier. Kanskje jeg burde ta en formatering ja... Endret 9. november 2005 av Fisk1 Lenke til kommentar
miXer Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Har aldri hørt noen knatre lyder ifra CPU'en. Det er teknisk umulig. For at noe skal kunne lage lyd, så må noe bevege seg. I en CPU er det ingenting som beveger seg, utenom strøm. Er nok harddisken din som lager knatrelydene. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Hehe...Ok.^^ Beviser bare hvor lite jeg egentlig vet om maskina mi. Har alltid trodd det er CPU'n som durer litt,men når du sier det så høres det jo ikke riktig ut. Jaja... Takk til alle forslag, men det er ikke noen som har vært borti det samme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå