EG-s Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Alle har vel fått med seg hvordan Aylar har klart å karre seg til C-stjernestatus. Et resultat av dette er ukepenger fra tv2 for hennes "team aylar" som skaper små artikler på nettsiden. Men i dag har Idar Vollvik overgått både Aylar og Pia haraldsen i pr- kåthet. Problemet med han er at en blir stemplet som misunnelig hvis en kommer med kritikk. Men TV2s reklame for "på innsiden med tomas giertsen" ..(noe i den dur) Jammen er det ikke Idar Vollvik som er med der også, som kommer med gullkorn som "jeg har nok av penger". En ide til tv2 er kanskje å be han starte team vollvik. Han kan ta med seg rike, men ikke fullt så suksessrike entrepenører. Sammen kan de mobilblogge på side2.no (i den dur) Og best av alt, de trenger vel ikke å betale han. Endret 7. november 2005 av EG-s Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Og hvem er så denne Pia Haraldsen? Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Ser ikke helt problemet... Idar Vollvik er en av de mest suksessfulle gründerne i norge, og det har han blitt mye pga sine planlagte PR-stunt. Han gjør mange PR-stunt, det han gjør det veldig bra, og han er blitt en meget rik mann nettopp fordi han gjør det. Så hvis han tjener penger på det, så hvorfor stoppe? Det som bekymrer meg mest er det faktum at du gidder å sitte å irritere deg over det. Endret 7. november 2005 av SumSar Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Hmm. Jeg skjønner ikke problemet trådstarter. Hvorfor virkelig lage denne tråden ? Syns Idar Vollvik er kul, har du penger bruker du jo selfølgelig de. Det første som slo meg når jeg leste inlegget er at du er en anelse misunnelig? Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Hmm. Jeg skjønner ikke problemet trådstarter. Hvorfor virkelig lage denne tråden ? Syns Idar Vollvik er kul, har du penger bruker du jo selfølgelig de. Det første som slo meg når jeg leste inlegget er at du er en anelse misunnelig? 5118568[/snapback] hei dagbladet, gjett hva jeg vant? kan dere putte det på nettsiden, siden vg.no ikke er oppdatert? hilsen vollvik http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/11/08/448709.html Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Å bygge opp eit selskap frå nokre tusen kunder til eit selskap med ein verdi på 1mrd, kreves ein del dyktigheit og flaks, Vollvik har ein uturyleg evne til å få lov til å sleppe til i media nesten ukritisk. Og dette har han utnytta til fulle. Dei to andre har også utnytta ting for å komme i den posisjonen dei står i no Men det er ein liten forskjell på dei. Den eine gjorde iallefall tinga sjølv , men den andre brukte tanta si for å komme i media. Så faktisk er det ein skilnad mellom Vollvik og Aylar på eine sida og Frøken Haraldsen på andre sidan. Dei to første er selfmade, mens den andre har utnytta slektskap for å komme seg fram i media. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Idar Vollvik er et geni. Kjøper en bil til 8 millioner og får gratisreklame for 100 millioner. Dessuten er han trønder. ^^ Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 ja, men begynner å bli litt mye fra pr folkene hans. For en som følger med mediene, så stusser en litt på at han er mer pr kåt enn enkelte politikere. Hmm, kanskje han sikter seg inn mot noe? Kanskje han trapper litt av nå, når salget gikk igjennom. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Men TV2s reklame for "på innsiden med tomas giertsen" ..(noe i den dur) Jammen er det ikke Idar Vollvik som er med der også, som kommer med gullkorn som "jeg har nok av penger". 5118098[/snapback] Nå sa han vel noe sånn som "Jeg har jo penger så jeg klarer meg", og det virket som han svarte på et spørsmål. Hva er galt med det, egentlig? Når det gjelder PR tar han selvsagt i mot alt han kan få, uten massiv PR hadde han ikke vært der han er i dag. All ære til folk som ham som klarer å bygge opp et selskap fra nærmest ingenting til en milliardbutikk på kun kort tid. Jeg synes Vollvik virker som en ålreit fyr, og jeg skal se programmet i kveld hvis jeg får tid. Endret 8. november 2005 av Rikky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå