ebzter Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Hei! Lurte på om noen kunne være så vennlige å hjelpe meg å finne en bærbar pc som i all hovedsak skal brukes til gaming. Prisen bør være 11- 13,500. Sett litt på mpx, psdata og shg, men klarer ikke helt å bli enig med meg sjøl. Anbefalinger tas i mot med stor takk. Leveringstid er også relevant da jeg gjerne skulle fått pc'en denne uka, da jeg har perm fra militæret. Lenke til kommentar
Bols Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Hei! Lurte på om noen kunne være så vennlige å hjelpe meg å finne en bærbar pc som i all hovedsak skal brukes til gaming. Prisen bør være 11- 13,500. Sett litt på mpx, psdata og shg, men klarer ikke helt å bli enig med meg sjøl. Anbefalinger tas i mot med stor takk. Leveringstid er også relevant da jeg gjerne skulle fått pc'en denne uka, da jeg har perm fra militæret. 5118069[/snapback] Hvis 17-tommers størrelse ikke er et problem, så er Dell 9300 med 6800 skjermkort og 1 GB ram sannsynligvis et relativt bra valg for kr 13.800,- Har en følelse av at Dell er hakket mer solid og gjennomtenkt (batterilevetid etc.) enn billigpcer fra Coop, multicom, Lidl, etc. Har selvfølgelig ingen harde facts som underbygger dette... Endret 7. november 2005 av Bols Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Hei! Lurte på om noen kunne være så vennlige å hjelpe meg å finne en bærbar pc som i all hovedsak skal brukes til gaming. Prisen bør være 11- 13,500. Sett litt på mpx, psdata og shg, men klarer ikke helt å bli enig med meg sjøl. Anbefalinger tas i mot med stor takk. Leveringstid er også relevant da jeg gjerne skulle fått pc'en denne uka, da jeg har perm fra militæret. 5118069[/snapback] Kilde: http://netshop.no/aspx/cart/konfig.aspx?plid=7049 Her kan du få deg 2ghz prosessor, 2gig RAM, DVD DW brenner, tråløst nett og 60GB harddisk for 12011 ,- grafikkort er Nvidia 6600 128MB Endret 7. november 2005 av Trynemjoel Lenke til kommentar
ebzter Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Takk for tipset Trynemnjoel! Tror jeg går for den jeg gitt. Kjøper meg litt større harddisk enn 60gb, men prisen var fremdeles veldig hyggelig. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Bare hyggelig, sitter her og venter på neste lønnslipp for å bestille en selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå