Yavel Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 jeg og en kamerat har planer om og lage et fulverdig vannkjølings kabinett problemet er penger med alle delene kom det på noe rundt 6000 ingen av oss kan rote fram så mye penger og vi vil helst ha det ferdig til et link party Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Det er nesten umulig å få sponset noe nå, årsaken er rett og slett at alfor mange skal ha ting sponset. Da jeg gjorde mitt prosjekt gikk det greit,men etter at jeg la det ut og så det var sponset så sier webbutikkene at det formelig eksploderte med forespørsler og at de dermed må si nei . Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Er riktig dette som Snekker'n sier, men prøv og oppsøk lokale databutikker. Gjerne små med noen få anstatte. Dette gikk for meg. EDIT: Glemte en bokstav... Endret 7. november 2005 av Trussl Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Oppdaterte tittelen på FAQen så det er litt mer synlig at det finnes en del om sponsing i artikkelen: https://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f...=0#entry3738479 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå