Jarmo Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Noen som vet noe mer ? http://bruktmarked.hardware.no/annonse.php?a=34480 Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Tror det skulle komme i butikkene 20. 11, så jeg tar ikke den så veldig seriøst Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Noen som har Mailet ham å hørt? edit:når han oppgir en hotmail adresse mister han troverdighet hos meg, men nå er jeg sketpisk av natur Endret 7. november 2005 av simalarion Lenke til kommentar
Inztigator Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Mail sendt! Avventer svar Lenke til kommentar
jacoweb Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Tipper du får dette svaret "Hei, nei det er solgt alt det" typisk svindel svar eller LURERI Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) lå ha ntil på MSN no, og han godtok, så han eksisterer. Endret 7. november 2005 av vegis Lenke til kommentar
Playboy4u2 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 svindler jeg jeg? javel? en som ahr lagt meg til og har har prata seriøst med han, men men, tro hva dere vil, kortet kommer ut om ca 14 dager men ligger på lager klart til datoen, og de som jobber på det lagret kan seff få med seg kort ut Lenke til kommentar
Makky Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Noen som har hørt noe enda?? 5118217[/snapback] lest posten over deg kanskje Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 svindler jeg jeg? javel? en som ahr lagt meg til og har har prata seriøst med han, men men, tro hva dere vil, kortet kommer ut om ca 14 dager men ligger på lager klart til datoen, og de som jobber på det lagret kan seff få med seg kort ut 5118216[/snapback] de er meg du har snakket med på MSN. Lenke til kommentar
storken Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 svindel helt sikkert Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Noen som har hørt noe enda?? Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Jeg syns hvertfall det er litt rart at han kaller seg for "stian martinsen" på sida og så ser man mailen hans som stian_skraarud@... Dessuten er ikke tlf hans regga på telefonkatalogen, men det går vel sikkert ann å fikse slike ting uten videre bryderi uansett... Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 svindler jeg jeg? javel? en som ahr lagt meg til og har har prata seriøst med han, men men, tro hva dere vil, kortet kommer ut om ca 14 dager men ligger på lager klart til datoen, og de som jobber på det lagret kan seff få med seg kort ut 5118216[/snapback] de er meg du har snakket med på MSN. 5118230[/snapback] Blir det noe handel på deg da Vegis? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Ser ut til at annonsen er fjernet. Hva sto det der da? Pris? Ble litt interessert her nå Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Tror at det sto 4895 kr eller noe sånt. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 svindler jeg jeg? javel? en som ahr lagt meg til og har har prata seriøst med han, men men, tro hva dere vil, kortet kommer ut om ca 14 dager men ligger på lager klart til datoen, og de som jobber på det lagret kan seff få med seg kort ut 5118216[/snapback] de er meg du har snakket med på MSN. 5118230[/snapback] Blir det noe handel på deg da Vegis? 5118265[/snapback] Nei. det var bare for å spørre han hvorfor han har liggende et skjermkort som ikkje er utgitt endå. Tror at det sto 4895 kr eller noe sånt. 5118418[/snapback] det var den som hadde høgst bud. Lenke til kommentar
storken Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) men jeg tror ikke at du har "lov" til å selge ett produkt før det skal lanseres eller har du det? det er jo det samme som tjuveri hvis du bare kan ta ting fra lageret. og hvis du mener at du er uskyldig hvorfor bruker du ikke det vanlige hw.no brukernavnet men lager ett nytt ett? lukter svindel Endret 7. november 2005 av storken Lenke til kommentar
Fox9 Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Jeg har tenkt å kjøpe det X800Xl han har ute for salg, tror du han prøver å svindle? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Jeg har tenkt å kjøpe det X800Xl han har ute for salg, tror du han prøver å svindle? 5119793[/snapback] etter det eg snakket med han på MSN, så høres det ikkje ut som om han svindler, han selger uten kvitering, siden han får kortet direkte fra lager. (pga en kammerat som jobber der) så du kan slå til å få et billiger ex1800xt kort fra han. Lenke til kommentar
storken Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 jeg vet da ikke jeg da men det er jo rart at han skal selge et kort som enda ikke er lagt ut for salg! samme med at han lagde en ny bruker her på forumet bare for å svare på denne tråden. svindlere finnes uansett hvor du snur deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå