Gå til innhold

Radeon X1800XT 512MB til salgs på bruktmarked ?

Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
svindler jeg jeg? javel? en som ahr lagt meg til og har har prata seriøst med han, men men, tro hva dere vil, kortet kommer ut om ca 14 dager men ligger på lager klart til datoen, og de som jobber på det lagret kan seff få med seg kort ut

5118216[/snapback]

de er meg du har snakket med på MSN.

Lenke til kommentar
svindler jeg jeg? javel? en som ahr lagt meg til og har har prata seriøst med han, men men, tro hva dere vil, kortet kommer ut om ca 14 dager men ligger på lager klart til datoen, og de som jobber på det lagret kan seff få med seg kort ut

5118216[/snapback]

5118230[/snapback]

Blir det noe handel på deg da Vegis?

Lenke til kommentar

5118216[/snapback]

5118230[/snapback]

Blir det noe handel på deg da Vegis?

5118265[/snapback]

Nei. det var bare for å spørre han hvorfor han har liggende et skjermkort som ikkje er utgitt endå.

Tror at det sto 4895 kr eller noe sånt.

5118418[/snapback]

det var den som hadde høgst bud.

Lenke til kommentar

men jeg tror ikke at du har "lov" til å selge ett produkt før det skal lanseres eller har du det? det er jo det samme som tjuveri hvis du bare kan ta ting fra lageret.

og hvis du mener at du er uskyldig hvorfor bruker du ikke det vanlige hw.no brukernavnet men lager ett nytt ett?

lukter svindel

Endret av storken
Lenke til kommentar
Jeg har tenkt å kjøpe det X800Xl han har ute for salg, tror du han prøver å svindle?

5119793[/snapback]

etter det eg snakket med han på MSN, så høres det ikkje ut som om han svindler, han selger uten kvitering, siden han får kortet direkte fra lager. (pga en kammerat som jobber der) så du kan slå til å få et billiger ex1800xt kort fra han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...